تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۸۵۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر جهاد کشاوزی هندیجان خبر داد:
آغاز برداشت خرما در هندیجان
مدیر جهاد کشاورزی هندیجان از آغاز برداشت خرما در این شهرستان خبر داد.

حمید مطرودی در گفت‌وگو با  فارس، اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی اقدامات مطلوب و قابل قبولی در بخش کشاورزی شهرستان در حال اجراست.
 وی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده پیش‌بینی برداشت دو هزار تن خرما از سطح 400 هکتار نخلستان این شهرستان می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی هندیجان تصریح کرد: کشاورزان در طول یک‌سال با تلاش گسترده خود در انتظار برداشت محصول مانده و در این مسیر باید توسط اداره کشاورزی حمایت شوند.
وی با بیان انواع خرمای برداشت شده در شهرستان گفت: انواع خرمای سعمران، برهی، رطب و خارک از جمله محصولات برداشتی در نخلستان‌های هندیجان است.
مطرودی با اشاره به اینکه افزایش محصول کشاورزی نیازمند تأمین سهمیه آب و حمایت جدی مسئولان است افزود: شهرستان هنديجان داراي استعداد و ظرفيت‌هاي خوبي در زمينه كشاورزي است كه با همكاري و همدلي هرچه بيشتر مسئولان مي‌توان براي رشد و شكوفايي آن گام‌هاي بيشتر و سريع‌تري برداشت‌.
وی تصريح كرد‌: با موفقيت به دست آمده در مورد اشتغال‌زايي در بخش كشاورزي، اميدواريم كه در همه زمينه‌ها شاهد كم‌رنگ شدن معضل بيكاري در شهرستان محروم هنديجان باشيم‌.
مدیر جهاد کشاورزی هندیجان گفت: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته به‌زودی شاهد حل مشکلات در پیش‌روی کشاورزان هندیجانی و ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات در این شهرستان باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار