تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۸۵۸۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امشب مردم ماهشهر میزبان شهدا خواهند بود
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت:بیش از 100 دانشگاه در نوبت تحویل پیکر شهدای گمنام قرار دارد.

سردار سیدمحمد باقر زاده روز سه شنبه در شلمچه در حاشیه آیین استقبال از پیکر مطهر 63 شهید تفحص شده در مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت:بیش از بر یکهزار شهر و بخش منتظر تحویل شهدای گمنام هستند و این همان فرهنگ اشتیاق مردم و ملت ایران اسلامی است.

وی شهدا را سند افتخار ملت ایران در مقابل سلطه جویی آمریکا دانست و گفت:استقبال از شهدا در حقیقت تجلیل از فداکاری، ایثار و مقاومت آنها است.

سردار باقرزاده اظهار داشت:عزت و سرافرازی ملت ایران اسلامی مقابل زورگویی های دشمن، از دستاوردهای فداکاری، عزم و استقامت شهدا است و این راه نیز با لطف الهی ادامه می یابد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت:برخلاف میل دشمنان، ارادت و پیوند ملت های ایران و عراق برقرار است و حضور صادقانه نیروهای مستشاری سپاه در کنار مجاهدان و مردم عراق در دفاع از اماکن متبرکه زبانزد شده است.

وی در ادامه سخنانش با بیان ورود پیکرهای 63 شهید دفاع مقدس از مرز شلمچه به کشور، گفت:این شهدا در دهه اول و دوم فاطمیه در مناطق فاو، شلمچه، مجنون، شرق دجله و زویدات تفحص شدند و مربوط به عملیات محرم، خیبر، بدر و تک دشمن در این محورهای عملیاتی هستند.

وی اظهار داشت:امشب مردم شهرستان ماهشهر به نمایندگی از ملت ایران اسلامی به استقبال شهدا می روند و مراسم وداع با شهدا در مصلای این شهر برگزار می شود.

سردار باقرزاده تاکید کرد:پس از آن پیکر شهدا برای شناسایی به تهران منتقل می شود و با سایر شهدای شناسایی شده در روز شهادت امام موسی ابن جعفر (ع) در کشور تشییع و تدفین می شوند.

این شهدا امروز سه شنبه به همت یگان تشریفات منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شلمچه مورد استقبال قرار گرفتند.

آیین استقبال از این شهیدان تازه تفحص شده با حضور جمعی از مسئولان محلی، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهیدان، مردم شهیدپرور شهرستان خرمشهر و جمعی از جانبازان دفاع مقدس برگزار شد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
0
0
مرد بودن مرد
:
:
:
آخرین اخبار