تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۸۵۹۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ويسي: برای بازی با راه‌آهن روحیه خوبی داریم
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از بازی با پرسپولیس به بعد روحیه خوبی داریم و مي‌رويم كه از راه‌آهن نیز امتياز بگيريم.

عبدالله ويسي اظهار كرد: بازي با راه​آهن براي هر دو تيم يك بازي شش امتيازي و حساس است؛ برنده اين ديدار مي​تواند بازي​هاي آينده‌اش را بهتر و با استرس كمتري ادامه دهد و بازنده هم كارش براي ماندن در ليگ سخت​تر و بازي​هاي آينده‌اش بسيار حساس​تر مي​شود.

وي بيان كرد: از پس از بازي با پرسپوليس يك روحيه خوبي داريم و ان‌شاالله كه از ديدار با راه​آهن هم دست پر برگرديم. تيم​مان مقابل پرسپوليس خيلي خوب، جان​دار و با وجود بازي كرد. بازيكنانم كارهاي خود را به نحو احسن انجام دادند و دوندگي​مان نيز نسبت به بازي قبل​مان بهتر شده بود و همين باعث مي​شود كه در بازي‌هاي آينده بتوانيم از دوندگي بيشتر بازيكنانم استفاده كنيم. نهايت تلاش​مان اين است كه درسي كه در بازي با پرسپوليس گرفتيم در ديدارهاي آينده​مان به کار ببریم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان در ارزيابي​اش از تيم راه​آهن، گفت: راه​آهن ابتداي فصل مشكلات و تغييرات بسياری داشت و با آن شرايط كار كردن سخت بود ولي آن​ها ماندند و كار كردند. اين تيم براي ما قابل احترام است. ما مي​رويم كه از راه​آهن امتياز بگيريم. بازي اين تيم مقابل نفت مسجدسليمان را به صورت كامل در مسجدسليمان ديدم. اميدوارم بتوانیم با تمريناتي كه طي يكي دو روز انجام داده​ايم، يك بازي خوب انجام دهيم و دست پر برگرديم.

وي در ادامه درباره همگروهي ايران در مرحله مقدماتي جام جهاني 2018 و جام ملت​هاي آسيا 2019 با تيم‌هاي عمان، هند، تركمنستان و گوام، عنوان كرد: مرحله مقدماتي خيلي مهم نیست و ايران اگر با تيم دو يا سه خود هم در اين مسابقات شركت كند، بايد از اين مرحله صعود كند. مرحله بعدي كه نمي​دانيم به چه تيم‌هايي مي​خوريم، سخت است و آن جا است كه توان و قدرت تيم‌ملي ما مشخص مي​شود. اين مسابقات محك خوبي براي تيم‌ملي نيست و در واقع بازي​هاي تداركاتي ساده​اي هستند.

ويسي افزود: مهم اسم اين تيم​ها است كه اصلا در حد نام فوتبال ايران و حتي ليگ يك فوتبال كشورمان هم نيستند. به نظرم با تيم سوم​مان هم مي​توانيم از گروه بالا بياييم. مرحله بعد مهم است كه بايد با تمام وجود برويم و برنامه​ريزي هم داشته باشيم.

وي درباره كي​روش، گفت: پنج ماه است كه مي​گويند كي​روش مي​رود، مي​ماند. فدراسيون بايد كار را قطعي كند و كي​روش یا بماند يا برود. مردم ديگر خسته شده​اند و اين شرایط خوب نيست. هم كي​روش فوتبال ما را خوب مي​شناسد و هم ما او را خوب مي​شناسيم و نيازي به اين همه بحث و جدل نيست و اگر همديگر را قبول دارند كار سريع​تر انجام شود و اگر هم خير، كار را تمام كنند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان بيان كرد: من مي​گويم نبايد مته به خشخاش بزنيم و كار را شلوغ كنيم و اگر مي​شود كه کی‌روش بماند، بماند، اگر هم خير، اين قدر امروز و فردا نكنند. همه چيز را به خاطر اين موضوع تحت شعاع قرار داده​اند و به نظرم بايد كار هر چه سريع​تر انجام شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار