تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۸۵۹۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکوندی: با شکست فولاد می‌خواهیم جایگاه‌ نفت را تغییر دهیم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: می‌خواهیم با شکست فولاد، جایگاه‌مان را در جدول تغییر دهیم.

بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: همیشه بازی تیم‌های هم‌استانی سخت بوده‌اند. درست است تیم ما قابل مقایسه با تیم خوب فولاد نیست و آن‌ها بالای جدول است و ما جزو تیم‌های انتهای جدول هستیم اما فوتبال وضعیت خاص خودش را دارد.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم با شکست فولاد جایگاه‌مان را تغییر دهیم. هرچند می‌دانیم فولاد تیم بسیار خوبی است و البته تغییرات بسیاری هم داشته است. این تیم در نیم فصل بازیکنان خوبی جذب کرد و با وجود مشکلاتی که داشت اما به واسطه پشتوانه مالی و کار سیستماتیکی که انجام داد توانست خودش را چندین مرتبه بازسازی کند.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: به عنوان یک خوزستانی خوشحالم که فولاد توانسته است خودش را بازسازی کند. این تیم نشان داد اگر کارهایی انجام شود هر چند شرایط سخت باشد، می‌توان دوباره زنده شد. این تیم به فوتبال مملکت درس داده است و اگر نتواند مجددا قهرمانی‌اش را جشن بگیرد، همین که چندین بار تغییر شکل داده اما باز هم توانسته نتایج خوبی بگیرد، جای خوشحالی دارد.

وی در ادامه بیان کرد: ما هم با ارائه یک بازی خوب برای سربلندی تیم‌مان تلاش‌ می‌کنیم. در دیدار فردا برابر فولاد سعید سالارزاده به دلیل محرومیت و حامد محمودی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

مکوندی افزود: تعداد بازیکنان‌ ما محدود هستند و باید از همین نفراتی که داریم حداکثر استفاده را ببریم. نیم فصل اول از بوحمدان به عنوان هافبک میانی استفاده کردیم و تمام تلاشم این است از بازیکنانی که داریم استفاده کنم و امیدوارم با بضاعتی که داریم بازی خوبی انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد شانس ماندن برای تیمش قائل است گفت: اگر امید نداشتیم تلاش نمی‌کردیم. امیدوارم پایان فصل در لیگ بمانیم. دست از تلاش‌ تا لحظه آخر برنمی‌داریم. امیدوارم از همین امروز نیز چه تیم در لیگ بماند چه نماند مدیران باشگاه به فکر برنامه‌ریزی برای سال بعد باشند که این هم مربوط به مسئولان وزارت نفت و باشگاه است. امیدوارم با مشکل امسال، مواجه نشویم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که چقدر به نتیجه‌ شکایت از باشگاه راه آهن به دلیل استفاده از بازیکن خارجی که دارای مشکل بود امیدوار است عنوان کرد: طبق قانون، بازیکنی که در فصل نقل و انتقالات جذب شده باشد می‌تواند بازی کند یا آنکه آن بازیکن باید به عنوان بازیکن آزاد باشد اما یکی از بازیکنان خارجی راه آهن بعد از فصل نقل و انتقالات جذب شده و در تیم اردو اسکور ترکیه بازی کرده است. به هر حال این به مسئولان فدراسیون برمی‌گردد که در این خصوص چگونه تصمیم‌گیری کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری که علت مشکل گلزنی تیمش را چه می‌داند، گفت: من هم معتقدم که باشگاه ما از روز اول با این مشکل مواجه بوده است و ما یک بازیکن نسبتا خوبی داشتیم که مدافعان تیم‌های حریف را اذیت می‌کرد اما او اردو و کشور ما را ترک کرد. البته باشگاه شکایتی علیه او به فدراسیون و فیفا ارائه داده است. این بازیکن چه محروم شود چه نشود هیچ سودی برای من به عنوان مربی ندارد. برای من مهم این است که بتوانم از بازیکنانم استفاده کنم.

مکوندی خاطرنشان کرد: گلزن باید شم ذاتی داشته باشد. ما موقعیت خلق می‌کنیم اما به گل نمی‌رسیم به هر حال نمی‌شود یک گلزن ذاتی ساخت. این مشکل تا اینجا ما را خیلی اذیت کرده است اما امیدوارم بازیکنان طی بازی‌های باقی مانده به ما کمک کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار