تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۸۶۱۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شمشیربازی خوزستان متحول می‎شود؟
دبير هيات شمشيربازي خوزستان گفت: این رشته در استان پتانسيل بالايي دارد و قصد داريم تغييرات زيادي نسبت به گذشته در اين هيات اعمال کنیم.

سيدلطيف قاروني اظهار كرد: آقاي باقرزاده به مدت سه روز در خوزستان حضور داشت و از وضعيت و امکانات شمشيربازي استان و شهرستان خرمشهر ديدن كرد. با توجه به اين كه خرمشهر قبل از جنگ تحميلي يك قطب كشوري به حساب مي​آمد و هميشه صاحب رتبه بود، مقرر شد از پتانسیل این شهرستان استفاده و مسابقات قهرماني كشور در اين شهرستان برگزار شود.

وي ادامه داد: همچنين با توجه به ساخت سالن اختصاصی شمشيربازي خرمشهر، نزديك به 50 ميليون تومان تجهيزات براي هيات شمشيربازي اين شهرستان در نظر گرفته شد تا ان​شاالله اين سالن كه در حال ساخت است هر چه زودتر به پايان برسد تا​ بتوانيم در آن رقابت​هاي كشوري را برگزار كنيم.

دبير هيات شمشيربازي خوزستان درباره برنامه​هاي اين هيات در سال جاري گفت: قرار است مسابقات قهرماني جوانان و نوجوانان را به ميزباني آبادان و همچنين رده بزرگسالان را هم به میزبانی خرمشهر برگزار کنیم. از ارديبهشت ماه نیز مربيان تيم‌ملي و داوراني به خوزستان و خرمشهر مي​آيند و كلاس​هاي داوري و مربيگري برگزار مي​كنند. امسال خوزستان در قالب دو تيم در مسابقات كشوري شركت مي​كند و اميدواريم به جايگاه خوبي برسند.

وي ادامه داد: در بخش استعداديابي هم از ارديبهشت ماه كارمان را شروع مي​كنيم و در آبادان، خرمشهر و اهواز اين کار را انجام مي​دهيم. همچنين از خوزستان چهار شمشيرباز در دو بخش آقايان و بانوان در اردوي تيم‌ملي شركت مي​كنند تا با آن​ها كار شود و در نهايت بتوانند در كشور صاحب مدال و رتبه شوند.

قاروني اضافه كرد: هدف‌مان در سال جاري برگزاري يك شوراي سياست گذاري با شركت پيشكسوتان شمشيربازي و روسای هيات​هاي شهرستان​ها است و قصد داريم تغييرات زيادي به اين هيات بدهيم و كارهاي اين هيات تقسيم خواهد شد تا بتوانيم شمشيربازي استان را به جايي كه لياقتش را دارد، برسانيم. اين استان پتانسيل بالايي در شمشيربازي دارد و اميدوارم بتوانيم به اهداف‌مان برسيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار