تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۸۶۲۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آمادگی شرکت‌های زیارتی خوزستان برای بازپس‌دهی هزینه عمره‌
مدیرکل حج و زیارت خوزستان با اشاره به انصراف برخی از ثبت‌نام‌کنندگان و دارندگان فیش اعزام حج عمره گفت: ثبت‌نام‌شدگان در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های مجری، هزینه عمره خود را باز پس گیرند.

ناصر حویزاوی اظهار کرد: با توجه به دستور دولت، سفر عمره به حالت تعلیق درآمده است و روز گذشته (شنبه) آخرین کاروان‌های حج عمره زائران جمهوری اسلامی ایران از مدینه به مکه وارد شدند و تا 5 روز دیگر هیچ زائر ایرانی در مکه و مدینه نخواهند بود.

وی افزود: آخرین کاروان عمره‌گزاران ایرانی 24 فروردین و پیش از دستور دولت به عمره اعزام شدند که با احتساب 10 روز مدت زمان زیارت تا آخر هفته جاری به کشور باز خواهند گشت.

حویزاوی با اشاره به انصراف برخی از ثبت‌نام‌کنندگان و دارندگان فیش اعزام حج عمره گفت: هر فردی که مایل باشد می‌تواند با مراجعه به شرکت‌های مجری هزینه خود را باز پس گیرد.

مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان عنوان کرد: متقاضیان سفر حج عمره فیش خود را پایدار می‌کنند و به محض از سرگیری سفر عمره، اعزام می‌شوند؛ پایدار کردن فیش به معنای آن است که اولویت عمره‌گذار در جای خود محفوظ است و در زمان اعزام مجددا باید هزینه را واریز کند.

وی گفت: از سرگیری اعزام حج عمره از کشور جمهوری اسلامی به سرعت عمل مقامات قضایایی عربستان، تصمیم دولتمردان کشور و دادن دستور مقتضی برای ادامه کار بستگی دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار