تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۸۶۲۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته چهاردهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور
اوج هیجان در آبادان/ پترو در نصف جهان
در هفته چهاردهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور، پالایش نفت در آبادان از مهرام پذیرایی می‌کند و پتروشیمی بندر امام در اصفهان میهمان پمینا خواهد بود.

هفته چهاردهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور فردا در شهرهای گرگان، تهران، اصفهان و آبادان پیگیری خواهد شد.

در همین چارچوب، پتروشیمی بندر امام که هفته گذشته در ماهشهر یک دیدار سخت را مقابل دانشگاه آزاد پشت سر گذاشته، در این هفته به مصاف پمینا خواهد رفت تا با کسب حداکثر امتیاز در این دیدار بتواند در کورس مدعیان باقی بماند.

این تیم که در دیدار روز پنجشنبه گذشته در سه دقیقه پایانی نتیجه را به تیم دانشگاه آزاد واگذار کرد و در این هفته سعی دارد با توجه به آسان بودن این دیدار بتواند فاصله خود را با تیم‌های دوم و سوم جدول حفظ کند.

همچنین این تیم، نیم نگاهی نیز به آبادان خواهد داشت تا شاید نفتی‌ها بتوانند بازی دور رفت خود را برابر مهرام به نمایش بگذارند و این بار با برد زمین مسابقه را ترک کنند و در تهران نیز دانشگاه آزاد روز بدی را پشت سر بگذارد و از تیم قعر جدولی ثامن مشهد شکست بخورد که این احتمال یک در هزار هم نخواهد بود.

در آبادان نیز، پالایش نفت آبادان پس از اوج گرفتن در دیدار مقابل دانشگاه آزاد، حال با کسب پیروزی پای به میدان سخت مقابله با مهرام خواهد گذاشت.

نفتی‌ها که در دور رفت مهرام را در خانه بسکتبال تهران بهت زده کرده بودند و بازی را به کوار‌تر پنجم کشاندند تا تجربه مهرامی‌ها باعث شود تنها با اختلاف یک امتیاز بر میهمان خود چیره شوند، امید فراوانی دارند تا بتوانند در این دیدار جدال دور رفت را تکرار کنند و این بار با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

شاگردان هماد سامری اگر بتوانند در این دیدار دوندگی بالایی را از خود به نمایش بگذارند و در پرتاب‌ها بهتر عمل کنند، قطعا پیروزی را دور از دسترس نخواهند دید.

هفته چهاردهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور فردا از ساعت 16 آغاز خواهد شد و در همین راستا، پالایش نفت آبادان در خانه میزبان مهرام تهران خواهد بود و پمینای اصفهان از پتروشیمی بندر امام پذیرایی می‌کند.

هم اکنون پتروشیمی بندر امام با کسب 22 امتیاز و با یک بازی بیشتر نسبت به سایر رقبا در صدر جدول قرار گرفته و پالایش نفت آبادان با کسب 17 امتیاز در رده ششم جای دارد.

تیم منتخب ماهشهر نیز پس از باخت سنگین در هفته سیزدهم مقابل مهرام در تهران، طبق برنامه در این هفته با قرعه استراحت رو برو شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار