تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۸۶۲۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدافع استقلال خوزستان: برای پیروزی به مسجدسلیمان می‌رویم
مدافع تيم فوتبال استقلال خوزستان با بيان اين‌كه تيم‌مان فوتبال خوبي را ارائه مي​دهد، گفت: شك نكنيد كه تيم​مان در ليگ برتر مي​ماند.

محمد طيبي اظهار كرد: در ديدار اين هفته مقابل نفت مسجدسليمان تمام تلاش​مان را مي​كنيم كه نبازيم چرا كه اگر به اين صورت شود، وضعيت​مان خيلي بدتر مي​شود.

وي با بيان اين‌كه در داربي خوزستان براي برد به مسجدسليمان مي​رويم، گفت: تمام تلاش​مان اين است كه دست پر برگرديم. وضعيت تيم​مان هم خوب است. در ديدار گذشته​مان برابر راه​آهن مي​توانستيم به برتري برسيم ولي با بدشانسي در حالي كه از حريف پيش بوديم، به تساوي رسيديم. به هر حال اين ديدار، داربي استان است و شرايط خاص خود را دارد. در بازي دور رفت نيز تيم مسجدسليمان ما را خيلي اذيت کرد.

اين بازيكن تيم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به اين سوال كه چرا امسال تيم​تان نتوانست نتايج قابل قبولي كسب كند و اكنون در منطقه خطر قرار دارد؟ گفت: تيم ما بازيكنان خوبي دارد و در كل به خوبي فوتبال بازي مي​كند ولی يكسري از مشكلات از جمله داوري مانع از امتياز گرفتن ما شد. از ديگر مشكلات​مان اين است كه در دقايق ابتدايي مسابقات به دليل عدم تمركز لازم، گل دريافت مي​كنيم.

وي در پاسخ به پرسش ديگری كه با توجه به اين شرايط فكر مي​كنيد امسال تيم​تان در ليگ بماند؟ عنوان كرد: شك نكيند كه تيم​مان در ليگ مي​ماند. ما بازي​هاي رو در رو با تيم​های انتهاي جدول داريم و مي​توان گفت بازي‌هايمان نسبت به ساير تيم​ها كمي ساده​تر است و اين اميد وجود دارد كه تيم​مان در ليگ برتر حفظ شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار