تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۸۶۲۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر خبر داد:
اجرای 19 کیلومتر راه روستایی در خرمشهر
رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر از اجرای 19 کیلومتر راه روستایی با اعتباری 3 میلیارد تومانی در این شهر خبر داد.

رضا جلالی امروز از در دست اقدام بودن سه پروژه فعال در زمینه راه توسط اداره راه و شهرسازی این شهر خبر داد و اظهار کرد: در بحث راه، سه پروژه فعال داریم که دو بانده کردن ورودی خرمشهر در جاده خرمشهر به اهواز یکی از این پروژه‌ها بوده که باند دوم این جاده در حال آسفالت است.

وی، بهسازی جاده امام صادق(ع) خرمشهر را پروژه دوم خواند و گفت: محور امام صادق(ع) که یکی از محورهای پرتردد خرمشهر بوده و این شهر را به اهواز متصل می‌کند دیگر پروژه راه و شهرسازی خرمشهر است که در 700 کیلومتر این جاده که در حوزه خرمشهر قرار دارد، فاز نخست کار که شامل لکه گیری و انجام روکش است در حال انجام است.

رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر، با بیان اینکه پروژه سوم در بخش راه نیز اجرای 19 کیلومتر راه روستایی است، افزود: این پروژه که در قالب یک قرارداد با 3 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی در دستور کار قرار دارد و پیمانکار آن در محل مستقر شده، قرار است در 19 کیلومتر و هفت روستا اجرایی شود.

جلالی همچنین به دستاوردهای سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به منطقه اشاره کرد و دلیل حضور وی را در منطقه یادآور شد و عنوان کرد: با وجود اینکه هدف سفر وزیر انجام توافق با کشور عراق برای تکمیل پل در این کشور بوده اما در جلسه منعقد شده با سازمان منطقه آزاد اروند، چند پروژه کلان نیز در مورد توافق قرار گرفت و صورتجلسه آن‌ها تنظیم شد.

وی ادامه داد: مقرر شد اداره راه و شهرسازی تمام پروژه‌های خود را به سازمان منطقه آزاد اروند اعلام کرده تا از محل اعتبارات سال 94 و 95 نسبت به اجرای آن‌ها اقدام شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر در پایان، از بهره برداری رسیدن دو فاز مسکن مهر در خرمشهر در ابتدای سال جاری خبر داد و اظهار کرد: دو فاز مسکن مهر ابتدای سال جدید به بهره برداری رسید و تحویل متقاضیان شد و فاز سوم نیز در حال اجرا است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار