تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۸۶۲۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرشبکه بهداشت و درمان اندیمشک:
تسریع در ساخت بیمارستان الوار گرمسیری ضروری است
مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک از پیشرفت 80 درصدی ساخت بیمارستان الوار گرمسیری در ‏شهر بیدروبه اندیمشک خبر داد و گفت: تسریع در ساخت این بیمارستان برای خدمات رسانی به مصدومان سوانح جاده ای یک ضرورت است. ‏

عملیات ساخت بیمارستان 32 تختخوابی شهر بیدرویه از سال 1391 در زمینی به مساحت سه هزارمترمربع و ‏زیربنای یکهزار و 600 مترمربع آغاز شده است.

احمد مجیدی روز دوشنبه اعتبار اختصاص یافته برای ساخت این بیمارستان را ‏‏45 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:تاکنون بیش از 30 میلیارد ریال برای اجرای این طرح درمانی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان اندیمشک با بیش از 170 هزار نفر جمعیت تنها یک بیمارستان دارد که جوابگوی نیاز مردم این شهرستان نمی باشد افزود: با توجه به وسعت بخش الوار گرمسیری با 187 روستا ، احداث یک ‏مرکز درمانی مجهز در این منطقه از نیاز های ضروری اهالی بخش الوار گرمسیری می باشد که باید با شتاب بیشتری تکمیل و به بهره برداری برسد.

مجیدی گفت: بیمارستان بیدرویه علاوه بر تامین نیاز درمانی اهالی این بخش محروم ، نقش مهمی در خدمات ‏رسانی به مصدومان حوادث جاده ای محور ترانزیتی اندیمشک ، خرم آباد خواهد داشت.

کلنگ ساخت بیمارستان الوار گرمسیری اندیمشک اواخر سال 91 به زمین زده شد.‏

در جریان بازدید حمیدرضا گودرزی فرماندار اندیمشک و جمعی از مسوولان این شهرستان از روند ‏احداث بیمارستان شهر بیدروبه ، مشکل برق ، آب و گاز این بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

بخش الوار گرمسیری اندیمشک بیش از 23 هزار نفر جمعیت دارد.‏
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار