تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۸۶۲۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:
پیشرفت 75 درصدی پروژه 42 هکتاری مسکن مهر خرمشهر
معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از پیشرفت ۷۵ درصدی کار در پروژه 42 هکتاری مسکن مهر خرمشهر خبر داد.

محمد راستگو امروز با اشاره به میزان پیشروی کار در منطقه 90 هکتاری این شهرستان، اظهار کرد: منطقه 90 هکتاری از وضعیت خوبی برخوردار نبود که در پی جلسه اخیر در این راستا با معاون عمرانی استاندار با جدیت به دنبال رفع مشکلات منطقه برآمدیم و دو خیابان این منطقه در حال اجرا است و بقیه خیابان‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه با تاکید بر پیشروی پروژه مسکن مهر خرمشهر، از سرگیری عملیات آماده سازی برخی پروژه‌ها در این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در خرمشهر، بخشی از پروژه‌ها تحویل شدند و تنها پروژه 42 هکتاری باقی است که در این زمینه جلساتی را با اتحادیه و تعاونی‌ها داشته که به از سرگیری فعالیت بخش عمده‌ای از کار انجامید.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، میانگین پیشرفت کار در پروژه مسکن مهر 42 هکتاری خرمشهر را حدود 75 درصد برآورد کرد و افزود: در مورد زمان اتمام کار، به دلیل دخالت مولفه‌های مختلف نمی‌توان پیش بینی دقیقی ارائه کرد، اما پیش بینی می‌شود بخشی از کار که متقاضی دارد و عملیات در حال انجام است تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: بخش دیگر کار که به دلایلی همچون نبود متقاضی و یا عدم تامین سهم آورده توسط متقاضیان در آن‌ها اقدام خاصی صورت نگرفته نیز بر اساس شیوه نامه‌های ابلاغی از سوی وزارتخانه تعیین تکلیف خواهند شد.

راستگو همچنین از آغاز احداث یک بازارچه با 17 باب مغازه در خرمشهر خبر داد و افزود: طبق برآوردهای انجام شده، این بازارچه ظرف دو ماه آینده آماده واگذاری خواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار