تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۸۶۳۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش خواستار شد:
لزوم توجه جدی به ساماندهی مناطق حاشیه‌ای شوش
فرماندار شهرستان شوش خواستار توجه جدی دستگاههای اجرایی به مشکلات مناطق حاشیه ای شهر شوش شد و گفت: ساماندهی مناطق حاشیه ای به عنوان یک مطالبه مردمی باید با جدیت پیگیری شود.

رضا نجاتی روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور شهری و روستایی شوش از ساماندهی ورودی شهرهای این شهرستان به عنوان یکی از اولویت های کاری این ستاد در سال 94 نام برد و افزود: مبادی ورودی هر شهر به عنوان شناسنامه و هویت آن شهر باید مورد توجه قرار گیرد ضمن اینکه ساماندهی این مناطق باید با طراحی مناسب و هماهنگ با شرایط منطقه ای صورت گیرد.

وی بر لزوم توجه جدی به مناطق حاشیه ای شهر تاکید کرد و گفت: توجه و رسیدگی هر چه بیشتر به حواشی شهر به منظور کاهش مشکلات ساکنان این مناطق ضروری است.

نجاتی از آسفالت و ساماندهی مناطق حاشیه ای شهر شوش به عنوان یکی از اقدامات خوب شهرداری شوش در سال گذشته نام برد و گفت: این طرح باید در سالجاری نیز تداوم یابد.

فرماندار شهرستان شوش رویکرد دولت یازدهم را توجه ویژه به مناطق حاشیه ای و محروم عنوان کرد و افزود: با همراهی ، همدلی و تلاش مضاعف دستگاههای اجرایی بخش عمده ای از مشکلات مناطق حاشیه ایی شهرستان شوش مرتفع خواهد شود.

وی همچنین بر ساماندهی ایستگاه راه آهن شوش تاکید کرد و گفت : کارگروه ویژه ایی در این خصوص تشکیل خواهد شد ، تا علاوه بر ایجاد شرایط تردد آسان مسافران ، زمینه اشتغال تعدادی از جوانان فراهم شود.

شهرستان شوش با 200 هزار نفر جمعیت و پنج شهر شوش ، حر ، الوان ، شاوور و فتح المبین در شمال استان خوزستان قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار