تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۸۶۳۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری جشنواره استانی رسانه و فضای مجازی دانش‌آموزی
مدیر اداره آموزش و پرورش باوی گفت: جشنواره استانی رسانه و فضای مجازی دانش‌آموزی امروز و فردا در این شهرستان برگزار می‌شود.

مجید موحدیان اظهارکرد: دانش‌آموزان بر جسته در زمینه وبلاگ نویسی، برنامه نویسی و فتوشاپ از تمام شهرستان‌های استان به طور متمرکز برای کسب مقام‌های استانی طی این دو روز رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که 270 دانش‌آموز خوزستانی در این مسابقات شرکت می‌کنند، افزود: 150 دانش‌آموز پسر و 120 دانش آموز دختر در مسابقات رسانه و فضای مجازی به صورت عملیاتی شرکت می‌کنند که توسط کارشناسان نرم‌افزار مورد داوری قرار می‌گیرند.

مدیر آموزش و پرورش باوی تصریح کرد: در پایان جشنواره از این دانش‌آموزان تقدیر و گواهی جشنواره رسانه و فضای مجازی آموزش و پرورش خوزستان به آن‌ها اعطا می‌شود.

موحدیان گفت: این جشنواره برای نخستین‌بار در استان برگزار می‌شود که شهرستان باوی برای متمرکز شدن این جشنواره به عنوان میزبان از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان انتخاب شده است و قبل از آن تجربه‌ای در این زمینه نداشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: از اهداف این جشنواره ارتباط دانش آموزان و آموزش و پرورش با فناوری اطلاعات است. امروزه با توجه به تمایل دانش آموزان به فضای مجازی، باید همراه با آن‌ها این امکانات را برای آن‌ها مهیا کنیم تا مورد استفاده درست قرار بگیرد.

مدیر آموزش و پرورش باوی گفت: با ورود جوانان و نوجوانان به عرصه فضای مجازی باید شاهد تحولی در برنامه های تربیتی و پرورشی باشیم و از حالت سنتی آموزش و پرورش خارج شویم تا بتوانیم همپای دانش آموزان حرکت کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار