تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۸۶۴۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش خبر داد:
اعطای 17 میلیارد ریال وام خوداشتغالی در شوش
فرماندار شوش از اعطای 17 میلیارد ریال وام خوداشتغالی توسط صندوق کارآفرینی و امید شهرستان شوش در سال 93 خبر داد.

رضا نجاتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال، از اعطای 17 میلیارد ریال وام خوداشتغالی توسط صندوق کارآفرینی و امید شهرستان در سال 93 خبر داد و اظهار کرد: این میزان از اعتبارات در زمینه ایجاد اشتغال، اجرای طرح‌های تعاونی و همچنین وام ازدواج بوده است.

وی با اشاره به آغاز هفته کارگر از پنجم اردیبهشت ماه جاری از اجرای بیش از 70 عنوان برنامه در سطح ادارات و شرکت‌های صنعتی شهرستان خبر داد و افزود: توسعه و شرایط اقتصادی کشور نشأت گرفته از تلاش کارگران در زمینه تولید است و این شرایط جز با حضور کارگران متخصص محقق نخواهد شد.

فرماندار شوش ابراز امیدواری کرد که با ایجاد تعامل میان جامعه کارگری و کارفرمایی، شرایط تولید در شهرستان بهبود یابد.

نجاتی اضافه کرد: با شناسایی مشکلات واقعی جامعه کارگری، راهکارهای مناسبی برای رفع مشکلات آنها و پوشش دادن انتظارات این قشر برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره به موضوعات اشتغال تصریح کرد: یکی از مسائل اصلی اشتغال عدم توجه متقاضیان جویای کار به موضوع کارآفرینی و خودباوری است که موجب شده جوانان جویای شغل چشم‌انتظار استخدام در مراکز دولتی باشند.

رئیس شورای اشتغال شوش خاطرنشان کرد: شرکت‌های صنعتی شهرستان باید زمینه اشتغال متقاضیان بیشتری را در زمینه‌های مختلف فراهم کنند.

نجاتی گفت: شرایط کنونی کشور نیازمند ایجاد اشتغال و تولید محصولات در سطح وسیعی است که باید با ارائه طرح‌های کارآفرینی و اعطای تسهیلات زودبازده به دنبال تولید و ایجاد اشتغال باشیم.

فرماندار شوش در پایان با تاکید بر استفاده از محصولات داخلی استان و شهرستان گفت: لازم است از محصولات داخلی در راستای ایجاد کارآفرینی و بسترسازی مناسب برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار استفاده شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار