تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۸۶۴۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
بیش از ۱۸۰۰ واحد صنعتی در خوزستان فعال است
مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان گفت: خوزستان دارای بیش از یک هزار و۸۰۰ واحد صنعتی فعال است که اکثر این واحد‌ها خط تولیدی روزانه دارند.

سید نورالله حسن‌زاده اظهار داشت: استان خوزستان دارای بیش از یک هزار و 800 واحد صنعتی فعال است که اکثر این واحد‌ها خط تولیدی روزانه دارند.

وی درباره آمار واحدهای صنعتی غیرفعال استان بیان کرد: با توجه به آمار بیش از 400 واحد صنعتی غیرفعال در سطح استان داریم که قادر به تولید نیستند.

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای غیرفعال قابلیت راه اندازی مجدد دارند، عنوان کرد: بیش از 40 واحد صنعتی در چند ماه گذشته راه اندازی مجدد شدند.

وی درباره مشکلاتی که سبب غیرفعال شدن واحدهای صنعتی می‌شود، گفت: برخی از واحدهای صنعتی به دلیل جایگزین شدن محصولات جدید در بازار و تغییر تقاضای مردم قادر به ادامه تولید نیستند.

حسن‌زاده افزود: راه اندازی مجدد واحدهایی که دارای قابلیت تواید و ادامه کار در بازار هستند از برنامه‌های اداره صنعت، معدن و تجارت است.

وی درباره نحوه کمک رسانی به واحدهایی با قابلیت راه اندازی مجدد اظهار داشت: کمک به حل مشکلات آب و برق، کمک به فروش محصولات در بازار هدف و کمک به صادرات محصولات را اداره صنعت، معدن و تجارت ارائه می‌دهد.

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه با شرکت‌های دانش بنیان همکاری می‌کنند، بیان کرد: تلاش بر این است که شرکت‌های دانش بنیان مانند شرکت‌های فنی و علمی، قطعه سازی و شرکت‌های شیمیایی بتوانند فعال شوند و به همین منظور از سوی این اداره حمایت می‌شوند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار