تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۸۶۵۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشکده پزشکی آبادان:
۲ بیمارستان در آبادان و خرمشهر کلنگ‌زنی می‌شود
رئیس دانشکده پزشکی آبادان گفت: بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی در خرمشهر را کلنگ خواهیم زد و امسال شاهد کلنگ زنی یک بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی دیگر نیز در آبادان هستیم.

علیرضا آموزنده امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز مراسمی برای تقدیر از خیرین و فعالان عرصه سلامت یعنی کسانی که در این حوزه فعالیت مثبت داشته‌اند برگزار کردیم.

وی افزود: فعالان این حوزه محدود به افراد درون مجموعه نمی‌شود و ادارات و سازمان‌های مختلفی که به پیشرفت در حوزه سلامت کمک کردند نیز شایسته تقدیر هستند.

رئیس دانشکده پزشکی آبادان سازمان منطقه آزاد اروند، شورای اسلامی شهر، شهرداری، شرکت پالایش نفت آبادان و همه خیرینی که به دانشکده علوم پزشکی آبادان کمک کردند را جزو این مجموعه ارزیابی کرد.

آموزنده با اشاره به ویژه بودن فعالان حوزه سلامت، اظهار کرد: وقتی بودجه وزارت بهداشت در حوزه بهداشت محدودیت دارد و اداره یا سازمانی بودجه‌ای را برای کمک در این حوزه اختصاص می‌دهد ویژه می‌شود.

وی با تاکید به اهمیت نگاه مثبت به حوزه سلامت، بیان کرد: سلامت اتفاق نمی‌افتد مگر آنکه آن بخش از سلامت که در امنیت نقش دارد شکل بگیرد.

رئیس دانشکده پزشکی آبادان گفت: ما برنامه دوساله‌ای را برای 5 شهر تحت پوشش این دانشکده ترسیم کردیم که حدود 300 میلیارد تومان اعتبار در طی این برنامه جذب می‌شود.

آموزنده افزود: دو مرکز اورژانس را به زودی کلنگ زنی خواهیم کرد و تمام تلاش امسال ما این است که سطح اورژانس را به سطح مطلوبی برسانیم.

وی با بیان اینکه بیمارستان 220 تخت خوابی در خرمشهر را کلنگ خواهیم زد، اظهار کرد: امسال شاهد کلنگ زنی یک بیمارستان 220 تخت خوابی دیگر نیز در کنار بیمارستان طالقانی خواهیم بود که با کمک بنیاد مستضعفان ساخته می‌شود.

رئیس دانشکده پزشکی آبادان با اشاره به توسعه اورژانس و مرکز تصویر برداری در بیمارستان شهید بهشتی، عنوان کرد: راه اندازی مرکز قلب آنژیوگرافی در این بیمارستان نیز در دستور کار امسال ما است.

وی گفت: امسال شاهد راه اندازی رسمی مرکزی هستیم که تمام مراکز بهداشتی آبادان و خرمشهر را تحت پوشش قرار دهد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار