تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۸۶۵۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سمینار نانو فناوری در دانشگاه خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد
خوزنیوز: دوره دو روزه نانو فناوری (سمینار ترویجی و کارگاه آموزشی) به مدت 12 ساعت با حضور اساتید، دانشجویان و علاقمندان علم نانو در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ این سمینار ترویجی و کارگاه آموزشی توسط کمیته نانوفناوری دانشگاه و انجمن علمی دانشجویی نانو فناوری ، با همکاری سایر انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه و با حمایت مالی پالایشگاه گاز بیدبلند بهبهان برگزار گردید.

در ابتدای این دوره توکلی رئیس دانشگاه به اهمیت فناوری نانو در کشور و تأکید مقام معظم رهبری پیرامون این مسئله پرداخت و رضایتی دبیر سمینار گزارشی از روند هماهنگی‌ها و تعداد ثبت نام کنندگان از گروه‌های آموزشی را برای حضار شرح دادند.

در ادامه سمینار ،مفاهیم فناوری نانو به همراه معرفی حوزه های فعالیت ستاد نانو برای ارتقای سطح شرکت کنندگان در بخش ترویجی توسط یوسفی، مدرس تراز الف ستاد ویژه نانو ریاست جمهوری ارائه گردید.

در بخش کارگاهی این دوره نیز به روش های ساخت نانو ذرات، اندازه گیری و شناخت ذرات و عوامل محیطی تاثیرگذار بر شکل ذرات در ابعاد نانو و کاربردهای نانوفناوری اشاره شد.

در طی دوره، نشستی بین مدیر عامل پالایشگاه گاز بیدبلند و معاونین وی و اعضای هیات علمی شرکت کننده در این دوره برگزار و راهکارهای ارتباط بین پالایشگاه و دانشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان این کارگاه دو روزه به شرکت کنندگان گواهی حضور اعطا گردید.​
:
:
:
آخرین اخبار