تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۸۶۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد
واگذاری 80 واحد مسکن مهر شادگان در یک برنامه ضربتی
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در برنامه ضربتی یک ساله 94، حداقل 50 کیلومتر راه اصلی و روستایی در شادگان آسفالت و 80 واحد از منازل مسکن مهر در آینده نزدیک به متقاضیان واجد شرایط تحویل خواهد شد.

منوچهر رحمانی در حاشیه حضور در شادگان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر، جاده کمربندی و مسیر جاده‌های دهستان حسینی، جفال، بوزی و دارخوین و حاشیه شهر، وضعیت راه‌ها، ابنیه فنی و پل‌های واقع در مسیر از مشکلات مطرح شده توسط مسئولان شهرستان شادگان بوده است.

وی ضمن صدور دستورات لازم به معاونت‌های مربوطه برای پیگیری و اقدامات لازم گفت: در تنظیم برنامه اجرایی، نظرات نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار و مسئولان شهرستان پایه و اساس خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: در برنامه ضربتی یک ساله 94، حداقل 50 کیلومتر راه اصلی و روستایی در شادگان آسفالت سازی و 80 واحد از منازل مسکن مهر در آینده نزدیک به متقاضیان واجد شرایط تحویل خواهد شد.

رحمانی در پایان بیان کرد: در صورت حل مشکل زیست محیطی محور دارخوین و تأمین اعتبار لازم، عملیات اجرایی از سمت شادگان آغاز و تعهدات داده شده در زمینه جاده‌های مسیرهای روستایی مورد بازدید، اعم از لکه گیری، بهسازی، آسفالت سازی و بازسازی پل‌ها و ابنیه فنی در اسرع وقت ممکن اجرایی می‌شود.

وضعیت و مشکلات مسکن مهر و راه و شهرسازی شادگان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان بررسی شد، این بازدید با حضور تمیمی نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی استان و همه معاونت‌های مسکن، راهداری، شهرسازی، راه روستایی و مسئول حوزه مدیریت، مسئول امور نمایندگان، مسئول اداره حقوقی، رئیس و کارشناسان اداره نظارت و رئیس اداره فنی و مهندسان مشاور اداره کل راه و شهرسازی خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار