تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۸۶۷۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فاز نخست مجموعه ورزشی شهدای کارگر دزفول آماده بهره برداری است
رییس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی دزفول گفت: فاز نخست مجموعه ورزشی کارگران شهدای دزفول آماده بهره برداری است.

خسرو کیارسی روز دوشنبه افزود: این مجموعه ورزشی در هفت فاز طراحی شده که در فاز نخست آن استخر و برخی امکانات ورزشی احداث شده که اکنون آماده بهره برداری می باشد.

وی مساحت این مجموعه ورزشی را 11 هزار و 542 متر مربع عنوان کرد و گفت: فاز نخست این مجموعه شامل استخر ، سالن بدنسازی ، بخش اداری ، کافی شاپ ،باجه فروش بلیت و دو مجموعه برای اسکان ورزشکاران می باشد.

کیارسی اعتبار اولیه فاز نخست این مجموعه ورزشی را 14 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون 16 میلیارد ریال جهت احداث و محوطه سازی فاز نخست این مجموعه ورزشی از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

رییس اداره تعاون ،کار ورفاه اجتماعی افزود: این مجموعه ورزشی انتهای بلوار معلم دزفول واقع شده و پس از افتتاح فاز نخست آن عموم مردم می توانند از امکانات آن استفاده کنند ضمن اینکه برای استفاده کارگران تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: درآمد حاصل از این مجموعه ورزشی به حساب هیات امنا واریز می شود.

کیارسی با اشاره به اینکه تاکنون طرحی برای دیگر فازهای این مجموعه ورزشی تعریف نشده است افزود: تلاش می شود فاز نخست مجموعه ورزشی کارگران شهدای دزفول به مناسبت هفته کارگر با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری برسد.

جامعه کارگری شهرستان دزفول با پنجهزار نفر جمعیت 134 شهید تقدیم کرده است.

شهرستان دزفول با حدود 500 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار