تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۸۶۷۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های هفته معلم در خوزستان تشریح شد
خوزنیوز: مدیر كل آموزش و پرورش استان خوزستان برنامه‌های هفته معلم در خوزستان را تشریح کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ محمد تقی زاده ضمن تشریح برنامه های هفته معلم گفت: امسال از 2 معلم نمونه کشوری، 41 معلم نمونه استانی و 651 معلم نمونه منطقه‌ای تجلیل می‌شود.

وی افزود: براساس اعلام ستاد بزرگداشت مقام معلم وزارت متبوع حسین اسدی از اندیمشک و علی سواری از رامهرمز به عنوان معلمان نمونه کشوری استان خوزستان معرفی شدند.

رئیس ستاد بزر گداشت هفته معلم  استان خوزستان اظهار نمود: طبق شاخص های تعیین شده و ارزیابی های مستندات ارائه شده به ستاد بزرگداشت مقام معلم نمونه استان،41 نفر به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شدند كه ۱۴ نفر آن زن و مابقی مرد هستند و در همین راستا از شهرستان ایذه 6نفر، از نواحی 2 و 3 اهواز و آبادان و دزفول هرکدام 4نفر ، باغملک 3 نفر، دهدز، رامهرمز و لالی هر کدام 2نفر، و از نواحی و مناطق شاوور، شوشتر، صیدون، کارون، ماهشهر، ناحیه 1و 4 اهواز، عشایر، الوار گرمسیری و اندیمشک هر کدام 1 نفر به عنوان معلمان نمونه استانی انتخاب شدند. همچنین 651 نفر هم در سطح منطقه‌ای معرفی و انتخاب شده‌اند که در هفته معلم تجلیل می‌شوند.

تقی زاده تصریح کرد: اجرای برنامه های هفته معلم از ۱۱ اردیبهشت ماه در خوزستان شروع می‌شود. حضور معلمان و فرهنگیان در نماز جمعه و سخنرانی مدیر کل و رؤسای آموزش وپرورش در قبل از خطبه‌های نماز جمعه ۱۱ اردیبهشت ماه 94، اولین برنامه‌ی هفته معلم در استان است.

وی گفت: شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه حضور فرهنگیان در جشن میلاد حضرت امام علی (ع)، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و همچنین دیدار فرهنگیان هر شهر با ائمه جمعه برگزار می گردد.

مدیركل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: یكشنبه ۱۳ اردیبهشت مراسم تجلیل از معلمان نمونه كشوری و استانی با حضور مسئولان استانی و محلی در اهواز برگزار می‌شود. همچنین در این روز برنامه سپاس مربی توسط سازمان دانش آموزی انجام خواهد شد.

تقی زاده افزود: حضور مسئولان در مدارس و تجلیل از معلمان آن مدارس از برنامه های روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت و مراسم تجلیل از پیشكسوتان تعلیم و تربیت هم از برنامه سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت هستند.

وی عنوان كرد‌: چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه دیدار فرهنگیان و معلمان نمونه با مقام معظم رهبری و همچنین تجلیل از خیّران مدرسه ساز و پنج شنبه ۱۷ اردیبهشت دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و حضور فرهنگیان در گلزار شهدا را خواهیم داشت.

مدیر کل آموزش وپرورش خوزستان در پایان گفت: به دلیل همزمانی هفته بسیج فرهنگیان با هفته معلم، برنامه های ویژه‌ای هم توسط سازمان بسیج فرهنگیان استان خوزستان در این هفته برنامه‌ریزی شده و اجرا می‌گردد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
0
0
بجای این دیدارهای بی حاصل بدهیهایتان به معلمان را پرداخت کنید
:
:
:
آخرین اخبار