تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۸۶۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعاونی‌های مسکن مهر خوزستان مشکل اعتباری ندارند
مدیر کل مسکن و شهرسازی خوزستان گفت: تعاونی‌های مسکن مهر استان مشکل اعتباری ندارند.

به گزارش خوزنیوز به نقل از فارس، نصرالله دهقانی صبح امروز در جلسه مسکن مهر شوشتر اظهار داشت: در گذشته به ازای اتمام سریع واحدهای مسکن مهر تسهیلاتی و یا کمکی از طرف وزیر برای بهسازی معابر به تعاونی‌های مسکن مهر کمک می‌شد ولی در شرایط کنونی این کمک‌ها افزایش چشم‌گیری داشته است.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی شرایط ویژه‌ای در مسکن مهر خوزستان مهیا شده است، افزود: در گذشته همه تعاونی‌های از کم کاری دستگاه های متولی در مسکن مهر گلایه داشتند ولی حال تعاونی‌های نمی‌توانند حتی به گرد پای دستگاه های دولتی برسند.
مدیر کل مسکن و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه تعاونی‌های مسکن مهر مشکل اعتباری ندارند، خاطر نشان کرد: تعاونی‌های مسکن مهر مشکلی به عنوان مالی در دستگاه‌های دولتی برای ارائه خدمات ندارند و این مشکل از طرف دولت حل شده است.
وی با توصیه به تعاونی‌های مسکن مهر شوشتر گفت: باید کاری کرد که با تسهیلات فراهم شده همه واحدهای موجود در بلوک مختص یک تعاونی پیشرفت فیزیکی یکسانی داشته باشند زیرا در این باره مشکلاتی به وجود آمده است.
دهقان با اشاره به کمک‌های ارائه شده از طرف دولت به مسکن مهر بیشمار است، تاکید کرد: در هر سفری که وزیر راه و شهرسازی به خوزستان آمده است از وی بیش از 120 میلیارد ریال کمک هزینه گرفته‌ایم و این مهم بسیار شرایط را برای تحویل زودهنگام و یا به هنگام فراهم می‌کند.
:
:
:
آخرین اخبار