تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۸۶۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هزینه 15 میلیارد ریالی براي راه‌اندازي شبکه برق مسكن مهر شوشتر
معاون شرکت توزیع برق خوزستان گفت: برای راه‌اندازی شبکه داخلی برق سایت مسکن مهر شوشتر بیش از 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خورنیوز به نقل از فارس، غلامحسین لبافیان صبح امروز در جلسه شورای مسکن شوشتر اظهار داشت: تا‌کنون بیش از 15 میلیارد ریال از طرف تعاونی‌های مسکن مهر و شرکت توزیع برق خوزستان در سایت مسکن مهر شوشتر اعتبار هزینه شده است.
وی تاکید کرد: برخی از تعاونی‌های مسکن مهر برای کاهش هزینه‌های خود اقدام به تقاضای اشتراک برق سه فاز 15 آمپر کرده‌اند که این اشتراک برای مسکن مهر کافی نیست.
وی با اشاره به اینکه باید در خرید اشتراک آینده‌نگر بود، افزود: باید آینده را نیز گرفت زیرا در آینده بار دیگر مشترکان از کم بار بودن اشتراک خود گلایه خواهند داشت و به این دلیل باید در تغییر اشتراک اقدام کرد.
وی با اشاره به محاسباتی برای مسکن مهر شوشتر گفت: در مسکن مهر شوشتر 4 هزار و 400 نفر عضو وجود دارد که 40 مگاوات برق و 50 هزار آمپر نیاز به انرژی است و برای این امر باید تلاش کرد تا اعتبار ویژه ای از سرفصل انرژی جذب شود.
لبافیان با اشاره به برآوردهای به عمل آمده برای مسکن مهر شوشتر خاطر نشان کرد: در مسکن مهر شوشتر پیش‌بینی 50 میلیارد ریال برای شبکه وجود داشت و این تنها به احداث شبکه داخلی اختصاص خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: در زمانی که تعاونی‌ها در خواست بدهند امکان اتصال اشتراک وجود دارد و برای این مهم زیرساخت‌ها فراهم شده است.
:
:
:
آخرین اخبار