تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۸۶۹۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی استقلال خوزستان:
مقابل سپاهان حریف دست ‌و پا بسته‌ای نیستیم
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، سپاهان را تیم بزرگی خواند و گفت: البته این دلیل نمی‌شود که مقابل این تیم، حریف دست‌ و پا بسته‌ای باشیم.

سیداکبر پورموسوی اظهارکرد: پس از سه دیداری که در آن‌ها به تساوی رسیدیم، تیم‌مان شکل خوبی پیدا کرده است. به هر حال طی هفته‌های گذشته با توجه به این‌که احساس خطر بیشتری کرده بودیم سعی داشتیم که بازنده نباشیم و تمام فکر، ذهن و تمرکزمان را به این سمت برده بودیم که نباید بازنده باشیم و خدا را شکر به همین صورت هم شد، اگرچه می‌توانستیم برنده هم باشیم.

وی گفت: تیم‌مان این هفته از نظر روحی - روانی با شرایط خوبی مقابل سپاهان قرار می‌گیرد. سپاهان هم اسبش را برای قهرمانی زین کرده و تاکنون نتایج خوبی به دست آورده است و در حال حاضر هم در بهترین شرایط به سر می‌برد و باتوجه به این‌که چشم به صدر جدول دارد، قطعا برای پیروزی به این‌جا می‌آید و ما هم سعی می‌کنیم از این بازی خانگی به نحو احسن استفاده کنیم تا کمی جایگاه‌مان را بالاتر بکشانیم تا در دو هفته پایانی با آسودگی خاطر بیشتری بازی کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان‌کرد: سپاهان تیم بزرگ و همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده است ولی این دلیل نمی‌شود که ما حریف دست و پا بسته‌ای باشیم؛ ما همان تیمی هستیم که در بازی رفت در اصفهان علی‌رغم تمام شایستگی‌هایی که داشتیم و می‌توانستیم به پیروزی برسیم، با حساب 2 بر 3 شکست خوردیم. ما از آن بازی درس‌های بسیاری گرفتیم و طی روزهای گذشته نیز روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده‌ایم و ان‌شاالله اگر بازیکنان‌‌مان مانند بازی رفت و سایر دیدارهای‌مان، خودباوری لازم را داشته باشند، می‌توانیم به کسب سه امتیاز این بازی امیدوار باشیم.

وی خاطرنشان‌کرد: ما باید با امید زندگی کنیم و تنها تیم حاضر در جدول نیستیم که بگوییم جایگاه‌مان خوب نیست بلکه بیشتر از همه باید تیم‌های راه‌آهن و نفت مسجدسلیمان نگران باشند و به نظرم تیم ما، ملوان، پیکان و گسترش فولاد چهار تیمی هستند که شرایط بهتری دارند، البته انسان باید کمی ترس هم داشته باشد ولی این‌که این طور فکر کنیم که نمی‌توانیم در لیگ بمانیم، درست نیست. بازیکنان ما به تمرکز لازم رسیده‌اند که ما باید در دیدارهای پیش‌رو بازنده نباشیم. تمام تلاش ما این است که در بازی با سپاهان پیروز شویم تا دیدارهای بعدی‌مان راحت‌تر باشد.

پورموسوی در پایان به غایبان این تیم در بازی با سپاهان اشاره کرد و گفت: در این بازی ایمان باصفا را به دلیل محرومیت و محمدرضا مهدوی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار