تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۸۶۹۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:
فعالیت 18 انجمن علمی آموزشی در خوزستان
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از فعالیت 18 انجمن علمی آموزشی با رشته‌های مختلف در سطح استان خبر داد.

ظهر امروز نشست نمایندگان و مسؤلان انجمن‌های علمی آموزشی معلمان استان خوزستان با حضور جمعی از مسؤلان حوزه ستادی در سالن غدیر اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در این نشست معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی این اداره کل ضمن بیان تاریخچه تشکیل انجمن‌های علمی و آموزشی و اهداف آنها اظهار کرد: در خوزستان 18 انجمن علمی آموزشی در رشته‌های: زبان و ادبیات فارسی، ریاضی فیزیک، شیمی، ادبیات عرب، زبان انگلیسی، روان شناسی، جامعه شناسی، مشاوره، کشاورزی، کامپیوتر، زیست شناسی، علوم تجربی، آموزش ابتدایی، مکانیک، الهیات و معارف اسلامی، تاریخ و جغرافیا داریم.

حرج چلداوی اضافه کرد: متاسفانه در حال حاضر  تنها پنج انجمن فعال داریم و مابقی یا راکد و یا غیر فعال هستند.

وی تصریح کرد: این نشست با هدف بررسی مسائل و مشکلات انجمن های علمی آموزشی و ارائه گزارش عملکرد انجمن‌ها، بررسی شیوه نامه جدید انجمن‌های علمی و آموزشی و ارائه راهکارهای ارتقای کیفی فعالیت‌های انجمن ها برگزار شده و امید است با فعال کردن همه انجمن‌ها، آموزش و پرورشی پویا و پژوهش محور داشته باشیم.

در ادامه این نشست، نمایندگان و مسؤلان انجمن‌ها گزارش عملکرد و مشکلات انجمن‌ها را ارائه کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار