تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۸۶۹۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
شوراهای اسلامی به مطالبات ضروری مردم توجه کنند
فرماندار شهرستان شوش از شوراهای اسلامی خواست با اولویت بندی و نیاز سنجی مطالبات ضروری مردم را مورد توجه قرار داده و پیگیری نمایند.

رضا نجاتی چهارشنبه در همایش روز ملی شورا در جمع بخشداران، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شوش افزود:شوراهای اسلامی باید از ورود به مسایل حاشیه ایی خودداری کرده و از تمام ظرفیت خود برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم استفاده کنند.

وی اظهار کرد: شورای های اسلامی شهر و روستا از جلوهای باشکوه و پایدار مشارکت مردم در اداره امور شهرها و روستاها محسوب می شوند و از جایگاه مهمی در حاکمیت کشور برخوردارند.

نجاتی همچنین بیان کرد: شوراهای اسلامی با تلاش و عملکرد خوب و مناسب ، میزان ولایت مداری خود را به جامعه ثابت کنند.

وی گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران تحقق اصل حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش با تاسیس نهادهای اجتماعی و مدنی بوده که از جمله این نهاد ها شوراهای اسلامی می باشند که نمادی از مردم سالاری دینی هستند.

فرماندار شهرستان شوش با گرامیداشت نهم اردیبهشت سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) و نامگذاری روز شورا افزود: تاسیس شوراهای اسلامی به عنوان یکی ازضرورت های نظام اسلامی، به عنوان اقدامی ماندگار در اذهان ملت ایران باقی خواهد ماند.

در این همایش شهرداران و بخشداران و جمعی از نمایندگان شوراهای بخش های شهرستان شوش به بیان دیدگاه های خود در زمینه ارتقای عملکرد شوراها پرداختند.

شهرستان شوش با پنج شهر حر ، الوان ، فتح المبین ، شاوور و شوش 200 هزار نفر جمعیت دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار