تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۸۶۹۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله موسوی جزایری:
استفاده از تولیدات کارگران ایرانی بالاترین تقدیر از آن‌ها است
آیت الله موسوی جزایری تأکید کرد: معلمان در حقیقت مسیر را برای خدمت روحانیت جوان و اهل فضل در سنگر آموزش و پروش هموار می کنند.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته اهواز که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد با سفارش همه مسلمانان به رعایت تقوای الهی و عمل به فرائض دینی ابراز داشت: خدا را باید محور فعالیت خود قرار داد؛ خداوند برخلاف انسان ها بندگان خود را فراموش نخواهد کرد.

وی با اشاره به شهادت آیت الله مرتضی مطهری به عنوان کسی که در دوران زندگی خود خدمات زیادی کرده است، اظهار داشت: آیت الله مطهری مصداق بارز سخن امام علی(ع) مبنی براین که عامل خدمتگزار همانند پزشک در جستجو بیماران است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: در ادامه سخن امام علی(ع) ذکر شده در اوقات موردنیاز، دل های مرده، چشم های بی بصیرت و گوش های ناشنوا را درمان می کند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به انحرافات فکری و اخلاقی دوران آیت الله مطهری تصریح کرد: این بزرگوار با وجود استادی اما هجرت به تهران برای جلوگیری از انحرافات به ویژه در دانشگاه را وظیفه خود دانست.

وی با بیان این که امروزه صدها جلد کتاب از شهید مطهری برجا مانده که سرمایه معنوی برای مسلمانان به ویژه جوانان و نوجوانان است، یادآور شد: این کتاب ها پاسخ های شهید به شبهات و انحرافات و حقانیت اسلام ناب محمدی را مستدل می کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: با شهادت و ترور ایشان اما همچنان مسیر و راه او استمرار دارد که از این جهت این روز را به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

معلمان مسیر خدمت روحانیت در سنگر آموزش و پرورش را هموار می کنند

آیت الله موسوی جزایری تأکید کرد: معلمان در حقیقت مسیر را برای خدمت روحانیت جوان و اهل فضل در سنگر آموزش و پروش هموار می کنند.

وی با اشاره به 11 اردیبهشت به عنوان روز جهانی کارگر عنوان کرد: دو نوع تکریم از این قشر جامعه وجود دارد؛ با برگزاری برنامه های رسمی و تشریفات که این مسأله قابل ستایش است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به داستانی از پیامبر اکرم(ص) درباره تکریم کارگر گفت: پیامبر اکرم(ص) کارگری را با دست های پینه بسته مشاهده کرد، ایشان در ابتدا دست های این کارگر را بوسید و سپس آنها را رو به آسمان گرفت و برای او دعا و طلب آمرزش کرد.

استفاده و حمایت از تولیدات کارگران ایرانی بالاترین تقدیر از آنها است

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که توجه و استفاده از تولیدات کارگران ایرانی در حقیت شکل دیگری از تکریم و تقدیر از این قشر جامعه است، افزود: عمل به این مسأله بالاترین شکل تکریم و تقدیر از کارگران است؛ سبب رفع بیکاری و فساد در جامعه خواهد شد.

وی با بیان این که برخی اجناس و تولیدات ایرانی را فاقد کیفیت می دانند، تصریح کرد: برای رفع این معضل باید از کالاهای ایرانی انتقاد سازنده کرد و باید پیشنهادهای عملی را ارائه داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: براساس حدیثی از امام کاظم(ع) دوست حقیقی انسان کسی است که حقیقت را به او بگوید نه این که همواره کارهای او را تایید کند.

قدردانی از دولت تدبیر و امید درباره ترفیع حقوق کارگران

آیت الله موسوی جزایری گفت: از دولت تدبیر و امید و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درخصوص ترفیع حقوق کارگران براساس 17درصد بالاتر از نرخ تورم قدردانی و تشکر می کنم.

وی در پایان تأکید کرد: معلمان، کارگران و نیروی انتظامی براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب همه باید در خدمت اسلام قرار گیرند.
:
:
:
آخرین اخبار