تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۸۷۰۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛
ملوان 0 – فولاد 0؛ تساوی با کمک تیر دروازه
در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران دیدار تیم های ملوان انزلی و فولاد خوزستان با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد
داور: اشکان خورشیدی / کمک داوران: علیرضا ایلدورم و سعید آل وردی / اخطار: مازیار زارع و پژمان نوری (ملوان) – مهدی بدرلو و ماتیاس چاگو (فولاد) / تماشاگر: پنج هزار نفر  – استادیوم تختی انزلی

ملوان انزلی: سیدحسین حسینی، ابوالحسن جعفری، عزت الله پورقاز، محمدحسین کنعانی، پژمان نوری، مازیار زارع، سعید یوسف زاده (88- محمد آبشک)، محسن یوسفی، عزیز معبودی، سید جلال رافخایی (88- رضا اعتمادی) و فرزاد حاتمی.
سرمربی: فیروز کریمی

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، یوسف وکیا، احمد آل نعمه، لئونارد مساریچ، امید خالدی، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، محسن مسلمان، اسماعیل شریفات (84- بهمن کامل)، ساسان انصاری و آلویس نونگ.
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

خلاصه بازی:
دیدار تیم های ملوان انزلی و فولاد خوزستان با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

در نیمه اول دیدار فولاد و ملوان بازی چندان زیبایی به نمایش گذاشته نشد و دو تیم بازی احتیاط آمیزی به نمایش گذاشتند. شوت محسن یوسفی که توسط علیرضا سلیمی برگشت داده شد و ضربه ایستگاهی محسن مسلمان که به تیر افقی دروازه میزبان خورد و به زمین برگشت، مهم ترین موقعیت های این دیدار در نیمه اول بودند.

در نیمه دوم، تیم ملوان بازی تهاجمی تری را به نمایش گذاشت و سه بار در این نیمه تیرهای افقی و عمودی دروازه فولاد را به لرزه در آورد. در دقیقه 78 دو ضربه متوالی فرزاد حاتمی و محسن یوسفی به تیرهای عمودی و افقی دروازه فولاد برخورد کرد. اسکوچیچ که فشار تیم ملوان را حس کرده بود، در دقایق پایانی دست به یک تعویض دفاعی زد تا با تقویت خط دفاعی تیمش با امتیاز از انزلی خارج شود. در دقایق پایانی باز هم ضربه فرزاد حاتمی به تیر دروازه فولاد خورد و به خارج رفت تا این دیدار بدون گل تمامشود.

فولاد خوزستان با توجه به پیروزی ذوب آهن یک پله در جدول رده بندی سقوط کرد و در مکان پنجم ایستاد.

مرجع / خوزستان اسپرت
:
:
:
آخرین اخبار