تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۸۷۰۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه پیام نور ایذه خبر داد:
برگزاری اولین سمینار منابع طبیعی و محیط زیست در ایذه
24  اردیبهشت اولین کنفرانس «منابع طبیعی، محیط زیست و توسعه پایدار» با حضور اساتید و پژوهشگران کشوری در دانشگاه پیام نور ایذه برگزار می‌شود.

مهدی زکوی امروز با اشاره به برگزاری کنفرانس کشوری منابع طبیعی، محیط زیست و توسعه پایدار که در اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه پیام نور ایذه برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و وجود منابع طبیعی مختلف از جمله رود، کوه، جنگل در شهرستان ایذه، برگزاری یک همایش علمی را در این راستا در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: پس از بررسی تمام جوانب و پیگیری‌های لازم برای برگزاری این کنفرانس، طرح توسط شورای پژوهشی دانشگاه پیام نور استان به تصویب رسید و دبیرخانه اولین سمینار حقوقی «منابع طبیعی، محیط زیست و توسعه پایدار کشور» با حضور نماینده شهرستان رسما افتتاح و آغاز به‌کار کرد.

رئیس و دبیر اجرایی کنفرانس با اشاره به اینکه کمیته علمی داوران از دانشگاه‌های مختلف و معتبر کشور انتخاب شده‌اند تصریح کرد: برای برگزاری این کنفرانس، سایت‌های علمی معتبر کشور همکاری‌های لازم در مورد اطلاع‌رسانی را داشته‌اند.


زکوی با بیان اینکه اسامی داوران در سایت اعلام و همچنین مقالات در سایت‌های سیویلیکا و ایران داک ذکر خواهد شد اضافه کرد: این کنفرانس 24 اردیبهشت با حضور اساتید مجرب کشوری و استانی در شهرستان ایذه برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور ایذه ادامه داد: برنامه تور یک‌روزه و بازدید از مناطق دیدنی شهرستان از جمله برنامه‌هایی خواهد بود که در حاشیه برگزاری این همایش برای داوران، اساتید و شرکت‌کنندگان در این کنفرانس خواهیم داشت.

وی در پایان تصریح کرد: پژوهشگرانی که برای حضور در شهرستان ایذه نیازمند اسکان و خدمات رفاهی هستند، در صورت تمایل می‌توانند با ارسال درخواست خود به ایمیل این همایش به نشانی izehconference@gmail.com نسبت به رزرو مکان اقدام نمایند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار