تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۸۷۰۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور جمعی از مسئولان
پایگاه اورژانس 115 شهیون افتتاح شد
پایگاه اورژانس 115 شهیون شهرستان دزفول با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، پایگاه اورژانس 115 شهیون در زمینی به مساحت 450 مترمربع با زیربنای 160 مترمربع و هزینه‌کرد 700 میلیون تومان، جنب روستای باغچه‌ بان این شهرستان افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در این مراسم اظهار کرد: احداث پایگاه 115 در منطقه باغچه بان بسیار حیاتی است و بر اساس بیانیه آلماتی قزاقستان باید تا سال 2000 شعار بهداشت برای همه محقق می‌شد که در مناطق شمال دزفول تاکنون صورت نگرفته است.

یوسف پریداروی افزود: دهستان‌های شمال دزفول مانند احمد فداله، فداله عمران، دهستان سید محمود، سید ولی الدین، دره کاید و آر پناه از محروم‌ترین مناطق کشور هستند.

وی اضافه کرد: در بسیاری از این مناطق امکان اطلاع‌رسانی سریع و حتی خدمات سطح یک نیز وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: برای تهیه بی‌سیم ماهواره‌ای و اورژانس هوایی نیز گفت‌وگوهایی انجام شده که در آینده نزدیک منجر به نتیجه خواهد شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این مراسم عنوان کرد: طی دو سه سال گذشته توانسته‌ایم منطقه شمال دزفول را به‌عنوان یک منطقه فوق‌العاده محروم به وزارت راه معرفی کنیم.

عباس پاپی‌زاده گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، طی دو هفته آینده مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان تامین اجتماعی دزفول انجام خواهد شد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شهیون
:
:
:
آخرین اخبار