تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۸۷۱۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انصاری:
شهردار آبادان تعویق گازرسانی غرب بهمنشیر را توضیح دهد
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهردار آبادان باید علت به تعویق انداختن پروژه گازرسانی به غرب بهمنشیر را توضیح دهد.

محمدسعید انصاری عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات گازکشی آبادان اظهار کرد: در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی مجلس بودم و برای چند نقطه کشور که گاز نداشتند پیگیری هایی را انجام دادم که اکنون این شهرها از نعمت گاز بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه گازکشی در شهرستان آبادان به ویژه خود نقطه شهر با سرعت پائینی در حال انجام است، افزود: در آبادان تشکیلاتی مانند شهرداری وجود دارد که شهردار، مدیر است و هرکاری را که شخصا علاقه داشته باشد را انجام می دهد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سال گذشته در فرمانداری آبادان جلسه ای برای گازکشی برگزار شد و تنها مشکلی که وجود داشت، زمینی بود که در گوشه آرامستان آبادان قرار داشت. در این جلسه تصمیم گرفته شد قطعه زمین برای تشکیلات گاز در اول ابتدای جاده خضر «بخش کوچکی از آرامستان» واگذار شود.

انصاری تصریح کرد:  هدف از تشکیل جلسه امروز عدم تحقق تعهدات شهردار آبادان است.

نائب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر شهردار آبادان قصد نامزدی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارد بر سر ما جا دارد ولی سوء استفاده از اموال دولتی اقدامی غلطی است.

انصاری با بیان اینکه شهردار آبادان باید علت به تعویق انداختن پروژه گازرسانی به غرب بهمنشیر را اعلام کند، یادآور شد: به اعتقاد من اگر پروژه ای در مرکز شهر آبادان بود شهردار این شهر با سرعت بیشتری آن را انجام می داد.

وی در ادامه ضمن گلایه از عدم حضور شهردار در این جلسه خطاب به وی عنوان کرد: چنانچه قصد نامزدی برای انتخابات مجلس را دارید باید شخص شما در این جلسه حضور پیدا می کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: یکی از علت های دفاع من از طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اجرای طرح ها به صورت ملی است. وقتی دولت متوجه شود تعداد بالایی از نمایندگان مجلس به یاری یکدیگر طرحی را پیگیری می کنند، به طور حتم بیشتر مصمم به اجرای طرح است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار