تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۸۷۱۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس نظارت و بازرسی نیروی انتظامی خوزستان:
اپراتورهای سامانه ۱۹۷ نیروی انتظامی خوزستان ۲۴ ساعته می‌شود
رئیس نظارت و بازرسی نیروی انتظامی خوزستان با بیان اینکه روزانه ۸ ساعت اپراتور مستقیم پاسخگوی تماس شهروندان به سامانه ۱۹۷ است، گفت: در صورت فراهم شدن امکانات اپراتور‌ها و کار‌شناسان این سامانه به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

سردار محمدرضا اسحاقی امروز در حاشیه بازدید مدیران رسانه‌های خوزستان از سامانه ارتباطات مردمی 197 نیروی انتظامی خوزستان اظهار داشت: نیروی انتظامی به سبب ارتباطات مستمر خود با مردم همواره به دنبال کسب کسب نظر و تلاش برای رضایت شهروندان است.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در 4 محور نکات مدنظر خود را با همکاران ما در سامانه 197 نیروی انتظامی در میان بگذارند.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان با اشاره به فعالیت‌های این سامانه گفت: شکایات، پیشنهادات، انتقادات و تقدیر از فعالیت‌های مأموران ناجا 4 محور اصلی فعالیت سامانه 197 است.

وی بیان کرد: از ساعت 8 صبح تا ساعت 16 اپراتور مستقیم پاسخگوی تماس شهروندان به سامانه 197 است.

سردار اسحاقی عنوان کرد: همچنین از ساعت 16 تا 8 صبح روز بعد پیام‌های مردم به صورت خودکار در سامانه ثبت می‌شود و پس از ان مأموران نیروی انتظامی با مردم تماس می‌گیرند.

یدالله امیری نیز در این نشست با اشاره به ثبت روزانه 80 تا 160 تماس و پیام مردمی گفت: این میزان تماس نشان دهنده میزان اعتماد مردم به خادمان خود نیروی انتظامی است.

رئیس نظارت و بازرسی نیروی انتظامی خوزستان بیان کرد: تیم عملیاتی 197 نیز راه اندازی شده و در صورت نیاز و وقوع برخی مأموریت‌ها به محل‌های مورد نظر اعزام می‌شوند.

وی اظهار داشت: تیم عملیاتی سامانه 197 خوزستان یکی از ظرفیت‌هایی است که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان به محل شکایت اعزام شود و موضوع را از نزدیک بررسی کند.

امیری گفت: یکی از برنامه‌های این معاونت این است که در صورت فراهم شدن امکانات می‌تواند حضور کار‌شناسان و اپراتور‌ها را به صورت شبانه روزی فعال می‌کند.

وی افزایش تعامل اصحاب رسانه با معاونت بازرسی سامانه 197 را سبب ارتقای سطح خدمات رسانیبه مردم دانست و بر ارتباط رسانه‌های با نیروی انتظامی خوزستان تأکید کرد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار