تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۸۷۱۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کتابخانه عمومی شهدای زرگان اهواز بازگشایی شد
خوزنیوز: کتابخانه عمومی شهدای زرگان شهرستان اهواز با حضور حضرت آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ،مدیران کل ، مسئولین استانی ،اصحاب رسانه و مردم این منطقه باز گشایی گردید.

به گزارش خوزنیوز؛ آیت الله موسوی جزایری در آیین بازگشایی مجدد کتابخانه شهدای زرگان  شهرستان اهواز ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب کبری (ع) گفت: قبل از انقلاب در اهواز 2 باب کتابخانه بیشتر وجود نداشت که این تعداد در حال حاضر بیش  از 30 کتابخانه است که این نشان از همت و تلاش مسئولین امر در بحث کتاب و کتابخوانی است و شایسته تقدیر است.

 وی ادامه داد: اداره کل کتابخانه های عمومی استان باید تلاش نماید تا در مناطق مختلف و کم بهره ، کتابخانه احداث نماید تا فرهنگ مطالعه در جامعه رونق یابد.

آیت الله موسوی جزایری افزود: در مناطق زرگان و شیبان شاهد پرورش جوانان تحصیل کرده در حوزه و در دانشگاه ها هستیم که این اهمیت وجود کتابخانه در این منطقه را نشان می‌دهد.

 نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اهمیت منابع موجود در کتابخانه گفت: باید بتوانیم نیاز تمام قشر جوان منطقه راپاسخگو باشیم و کمبودها ونواقص منابع موجود رابرطرف کنیم.


در ادامه سیدلطف الله سپهر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اظهار کرد: در استان خوزستان در 12 منطقه طرح بهسازی و شاداب سازی و تعمیرات کتابخانه های عمومی در دست بهره برداری و تکمیل است که ان شاالله به زودی این پروژه ها هم بازگشایی خواهندشد.

سپهر افزود: کتابخانه شهدای زرگان با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارائی‌های استان شامل دیوارچینی ،تخریب و بازسازی کامل ، اجرای سرامیک کف و دیوار و بازسازی کامل سیستم برق و روشنایی ساختمان و....هزینه گردیده است.

وی ادامه داد: این کتابخانه در سال 1372 افتتاح گردید و در اسفند ماه سال 93 تخریب و بازسازی شد.

:
:
:
آخرین اخبار