تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۸۷۲۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اندیمشک خبر داد:
اختصاص 6 میلیارد ریال برای احداث پل مکانیزه اندیمشک
شهردار اندیمشک گفت: ۶ میلیارد ریال به احداث پل عابر مکانیزه برای اتصال مناطق شهری اندیمشک اختصاص یافت.

محمد‌رضا پاپی اظهار داشت: با توجه به در خواست شهروندان و نیازهای بخش‌های مختلف شهری پل عابر مکانیزه در اندیمشک با اعتبار 6 میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی گفت: با احداث این پل عابر پیاده 2 منطقه شهری کوی ولایت و کوی فرهنگیان به یکدیگر متصل می‌شوند.

شهردار اندیمشک خاطرنشان کرد: این پل در ابتدای محور اندیمشک تهران و با توجه به نیازهای شهری و توسعه خدمات مناسب به شهروندان توسط شهرداری اندیمشک احداث می‌شود.

وی افزود: با توجه به حجم تردد وسایل نقلیه شخصی و خورورهای حمل بار و سوخت برای حفظ امنیت شهروندان در این محور و رضایتمندی مردمی این پل با امکانات به روز و مورد نیاز شهروندان احداث می‌شود.

پاپی بیان کرد: با توجه به گستردگی بافت جمعیتی این مناطق و نیازهای ترافیکی اجرای این طرح به عنوان یک اولویت مهم در گذر عابرین بخش‌های مختلف شهری مورد بررسی و تاکید قرار گرفته است.

وی گفت: اجرای این طرح علاوه بر امنیت خاطر شهروندان در کاهش تصادفات جاده‌ای بسیار موثر است و با اجرای کامل این طرح و بهره برداری از این پل سوانح جاده‌ای عابرین پیاده رو و وسایل نقلیه به حداقل می‌رسد.

شهردار اندیمشک عنوان کرد: در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز اجرای این طرح و وصول منابع مالیعملیات اجرایی این پل در نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار