تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۸۷۲۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
خیرین استان خوزستان متمرکز فعالیت کنند
امام جمعه آبادان گفت: خیرین استان خوزستان برای انجام کارهای خیرخواهانه و امور خیریه گرد هم آیند و متمرکز شوند.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در حاشیه همایش تجلیل از خیرین استان خوزستان در آبادان اظهار کرد: کارهای خوبی در زمینه امور خیریه در آبادان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: افراد مذهبی مومن و متعهد بدون هیچ گونه چشمداشتی در جنبه‌های مختلفی کار می‌کنند که بخشی از کار خود را به امور خیریه اختصاص داده‌اند.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: جهاتی وجود دارد که از چشم نهادهایی چون کمیته امداد و بهزیستی دور مانده و یا حتی زیرپوشش هستند اما به لحاظ محدود بودن منابع، امکان حل شدن مشکلات آن‌ها وجود ندارد.

ابراهیمی‌پور عنوان کرد: مشکلات معیشتی، مسکن، تحصیل و درمان تنها بخشی از مشکلات است که مجموعه‌هایی تحت عنوان امور خیریه دور هم جمع شدند و کارهای خوبی را در این زمینه انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در آبادان تاکید کرد: جاهایی که افراد دست‌هایشان به جایی نمی‌رسد، این موسسات باید همت کنند و مشکلات این افراد مستمند را حل کنند، این قبیل کار‌ها برای حل کردن مشکلات مستمندان و افراد ناتوان صورت می‌گیرد و مشاهده می‌شود که تلاش‌های زیادی در بخش بهسازی و بازسازی خانه‌های افراد مستمند صورت می‌پذیرد.

وی افزود: کمک‌های تحصیلی و تشویق دانش آموزان، جلسات مشاوره و قرآن از جمله کارهایی است که این موسسات می‌توانند به آن بپردازند.

امام جمعه آبادان در پایان بیان کرد: متاسفانه نوعا این قشر ضعیف از چشم بسیاری پنهان مانده‌ و توجهی چندانی به آنها نمی‌شود، نیاز است که این مجموعه‌ها دور هم گرد آیند و قطعا آثار مثبت آن برای جامعه سودمند خواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار