تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۸۷۲۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح آمارگیری مبدا و مقصد در 30محور خوزستان آغاز شد
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان از شروع طرح آمارگیری مبدا و مقصد در 30محور این استان به صورت رفت و برگشت از روز چهارشنبه خبر داد.

مسعود مصدقی روز چهارشنبه افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور در محورهای حوزه استحفاظی خوزستان تا روز بیستم اردیبهشت 1394 ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: آخرین بار که این طرح اجرا شد مربوط به سال 1382 بوده که در آن تنها به صورت آمارگیری در ترددشماری بود که در هشت محور شریانی خوزستان انجام شد.

مصدقی گفت: برای این طرح که امسال در 60 ایستگاه شامل ایستگاه های پرسشگری و ترددشمار اجرا می شود چهار میلیارد ریال به خوزستان اختصاص یافته است.

وی ساماندهی حمل و نقل جاده ای در زمینه کالا، مسافر و ترانزیت، ایمن سازی آمد و شد، ساماندهی شبکه راه های کشور و کاهش تصادفات جاده ای را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان گفت: تهیه الگوی سفرهای باری، مسافری و شخصی در چارچوب برنامه ریزی و مدیریت عوامل موثر بر حمل و نقل زمینی مانند ناوگان، رانندگان، شرکت ها و تاسیسات زیربنایی و استفاده بهینه از امکانات موجود و اقتصادی کردن صنعت حمل و نقل از دیگر اهداف این طرح است.

خوزستان با برخورداری از پنج هزار و 150 کیلومتر جاده ارتباطی و 11 هزار کیلومتر راه روستایی از نظر طول راه ها رتبه پنجم کشور را داراست.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار