تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۸۷۳۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: دیدار با مدیرکل ورزش استان انگیزه ما را چند برابر کرد
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان انگیزه ما را برای چند بازی باقی مانده و بقا در لیگ برتر، چند برابر کرده است.

عبدالله ویسی در دیدار روز چهارشنبه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان، اظهار کرد: شرایط ما به صورتی است که واقعا رضایت کننده نیست و حساسیت این موضوع را مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان متوجه شد و به همین دلیل امروز اینجا آمدند و امیدوارم مایع خیر باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: امیدوارم به آن استراتژی ای که برای باشگاه و استان تعریف کرده ایم، دست یابیم و به اهدافمان برسیم و سه امتیاز بازی با سایپا را بگیریم تا همه استان را خوشحال کنیم.

وی گفت: حضور کیانی زاده در این جا واقعا خود من را خوشحال و انگیزه ما را چند برابر کرد. در گذشته نیز استاندار خوزستان و نماینده شهرمان به دیدار ما آمده بودند و امروز هم ما در خدمت آقای کیانی زاده هستیم. هر چند دوست داشتیم زودتر از این ها در خدمت او باشیم تا در چنین روزی با خوشحالی از او استقبال کنیم ولی همین که امروز هم شاهد حضور او در این جا هستیم، باعث خوشحالی ما است و امیدوارم صحبت های او مایه ارتقا جایگاه ما شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار