تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۸۷۳۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان:
کمبود زمین چمن بزرگترین مشکل فوتبال آبادان است
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از نبود یا کمبود زمین چمن به عنوان بزرگترین مشکل فوتبال این شهرستان نام برد.

پیمان ادیبی در جلسه بررسی مسائل فوتبال آبادان در محل اداره ورزش و جوانان این شهر، اظهار کرد: با وجود آغاز به‌کار ساخت یک ورزشگاه در مرحله فاز نخست با ظرفیت یک‌هزار نفر در محل ایستگاه شش ذوالفقاری اما باز هم در این زمینه کمبود وجود دارد.

وی اضافه کرد: به جز زمینی که متعلق به نفت است، زمین چمن مربوط به اداره کار نیز در اختیار باشگاه جهان نژادیان قرار دارد که این باشگاه نیز به هیئت فوتبال آبادان اختیار داده تا در صورت لزوم از آن استفاده کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به پیگیری‌های مکرر و رایزنی‌های انجام شده در خصوص رفع مشکلات استادیوم 5 مهر، تصریح کرد: در زمان حاضر، تیم‌های فوتبالی شهر از این زمین چمن برای انجام تمریناتشان استفاده می‌کنند، مشکل اساسی این استادیوم، سکوهای آن است که به شکل فزاینده‌ای در حال تخریب قرار دارند.

ادیبی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کرد تا با استفاده از نقطه نظرات پیشکسوتان و کارشناسان اهل فن و حمایت‌های فرماندار ویژه شهرستان بتوانیم به احیای جهش و رونق دوباره فوتبال آبادان کمک کنیم.

وی یادآور شد: آبادان که زمانی جایگاه بسیار بزرگی در ورزش ایران داشته و افراد بزرگی را نیز به ورزش میهن معرفی کرده است، اکنون جایگاهش خوشایند نیست.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: تمام فوتبال‌دوستان، پیشکسوتان، باشگاه‌داران و مربیان از وضعیت فعلی فوتبال آبادان ناراحت و ناخرسند هستند.

وی در پایان افزود: امید می‌رود تا با همراهی و همکاری جوانان آبادانی که علاقه وافری نیز به فوتبال دارند بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

لزوم احیای زمین‌های خاکی آبادان برای بهره‌وری ورزشی جوانان

رئیس هیئت فوتبال آبادان بر لزوم احیای زمین‌های خاکی این منطقه برای بهره‌وری ورزشی جوانان تاکید کرد.

مظفر شاملی در جلسه بررسی مسائل فوتبال آبادان با بیان اینکه چشم ما به کارهای مسئولان شهری است تا شاید شادی و دلخوشی را به مردم و به‌ویژه جوانان این شهر بازگردانند، اظهار کرد: خواهان رفع جدی مشکلات هستیم.

وی افزود: اگر می‌گویم آبادان در همه چیز سردمدار و نخست است، حرف گزافی نزده‌ایم، سابقه درخشان مردمان این شهر در عرصه‌های مختلف خود گواه این مدعاست.

رئیس هیئت فوتبال آبادان تصریح کرد: نبود امکانات سخت افزاری و زیرساختی از مهمترین مشکلات ورزش آبادان به‌ویژه فوتبال است.

شاملی تصریح کرد: در زمان حاضر به دلیل کمبود زمین چمن، در هنگام انجام تمرینات و یا برگزاری مسابقات‌ با کمبود زمین چمن مواجه هستیم، اگر برخی مساعدت‌ بخش‌های مختلف نبود، معلوم نمی‌شد که چه بر سر فوتبال این شهر می‌آمد.

وی یادآور شد: در زمان حاضر در شهر داشته‌های بلااستفاده‌ای داریم که باید به شکل مناسب، مطلوب و برنامه ریزی شده‌ای از آنها استفاده کنیم.

رئیس هیئت فوتبال آبادان گفت: دو زمین خاکی در بوارده وجود دارد که یکی از آنها توسط اداره خدمات اجتماعی پالایشگاه در حال تبدیل به زمین چمن است و دیگری رها شده، یک زمین خاکی دیگر نیز با تمام امکانات در دانشکده نفت وجود دارد که نیاز به ایجاد چمن دارد.

شاملی گفت: در صورت احیای این زمین‌ها، جوانان علاقمند به ورزش فوتبال می‌توانند از آنها بهره لازم را ببرند، ما بارها این موضوع را با مسئولان در میان گذاشته اما هیچگاه همراهی نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه پتانسیل انجام کار در آبادان زیاد است، افزود: هزینه کردن در ورزش به مثابه سرمایه گذاری‌ست، عملکردها ایده آل و قابل قبول نیست و باید بهتر و بیشتر از آنچه که هست، محقق شود.

رئیس هیئت فوتبال آبادان خاطرنشان کرد: ساخت زمین‌های چمن، ما را در رسیدن به اهدافمان یاری می‌کند، برگزاری هر بازی هزینه‌بر است و از آنجایی که هیئت فوتبال سرمایه‌ای در اختیار ندارد لذا منطقه آزاد اروند باید در این زمینه ما را حمایت کند.

شاملی در پایان بیان کرد: تیم‌های فوتبالی زیادی همچون فوتسال بانوان و مردان و فوتبال ساحلی در آبادان داریم که در مضیقه و کمبود امکانات به سر می‌برند و امید می‌رود کمک‌های منطقه آزاد اروند بتواند راهگشای مشکلات تیم‌ها باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار