تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۸۷۴۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس امور عشایر دزفول :
محور ارتباطی آبشار شوی دزفول به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس اداره امور عشایر دزفول گفت: محور ارتباطی آبشار شوی در نیمه اول امسال به بهره برداری کامل می‌رسد.

محسن‌پور فرخی اظهار داشت: عملیات احداث محور ارتباطی آبشار شوی در دزفول آغاز شده است و در نیمه اول امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

رئیس اداره امور عشایر دزفول عنوان کرد: این محور به عنوان یکی از مسیرهای کوچ روی عشایر است و سالیانه با فصل ییلاق و قشلاق پذیرای عشایر این مناطق است و نقش مهمی در توسعه رضایتمندی این قشر دارد.

وی گفت: عملیات اجرایی این محور ارتباطی با 30 کیلومتر نقش مهمی در توسعه خدمات شهری دزفول به مناطق سخت گذر شهرستان دارد.

فرخی بیان کرد: آبشار شوی به عنوان یک جاذبه گردشگری مهم استان سالیانه پذیرای گردشگران و کوهنوردان بسیاری از مناطق مختلف استان و کشور است و اجرای این طرح در توسعه گردشگری آبشار شوی امری موثر و قابل توجه است.

وی افزود: اجرای این طرح می‌تواند زمینه ارتباط مناسب بخش‌های روستایی توابع شهرستان را با دزفول به نحوی مناسب برقرار کند چرا که بسیاری از این مناطق از مسیر مناسب محروم هستند و تکمیل این طرح می‌تواند در رفع نیازمندی‌های شهرستان در بخش‌های مختلف ارتباطی موثر باشد.

رئیس اداره امور عشایر دزفول عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته اداره امور عشایر شهرستان منابع مالی این طرح تامین شده است و به مرحله اجرا رسیده است.

آبشار تله زنگ واقع در بین دو استان خوزستان و لرستان واقع بوده و یکی از زیبا‌ترین آبشارهای ایران است که گاهی نیز از آن به عناوین بهشت پنهان ایران یا نیاگارای ایران یاد می‌شود.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: آبشار شوی دزفول
:
:
:
آخرین اخبار