تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۸۷۴۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس آموزش و پرورش دزفول خبر داد:
افتتاح ۷ واحد آموزشی توسط خیرین مدرسه‌ساز در دزفول
رئیس آمورش و پرورش دزفول گفت: امسال هفت واحد آموزشی توسط خیرین مدرسه ساز دزفولی افتتاح می‌شود و از سال تحصیلی آینده تحویل آموزش و پرورش شهرستان می‌شود.

غلامرضا نصرالله‌پور اظهار داشت: کمبود اعتبارات مالی دولت در بخش توسعه اماکن و تجهیزات آموزشی نقش خیرین در رفع کمبودهاو نیازمندی‌های آموزشی کشور را ممتاز کرده است.

وی گفت: آموزش و پرورش به عنوان بزرگ‌ترین دستگاه آموزشی و علمی کشور بخش‌های مختلف اجتماعی را شامل می‌شود و همین لزوم توجه خیرین به بخش‌های مختلف این نهاد را گسترش داده است.

رئیس آموزش و پرورش دزفول عنوان کرد: با کمک خیرین مدرسه ساز دزفول امسال پنج تا هفت واحد آموزشی در بخش‌های مختلف شهری و روستایی در مسیر رفع نیازمندی‌های آموزش و پرورش شهرستان مورد بهره برادری قرار می‌گیرد.

وی افزود: یکی از عناصر مهم شاخص همدلی ملی و همبستگی اسلامی مشارکت در امر خیر و توسعه فرهنگ مدرسه سازی و گسترش بستر جذب کمک‌های بخش‌های مردمی به منظور توسعه فضای آموزشی است که امید است به نحوی مناسب مورد توجه قرار گیرد.

نصرالله‌پور بیان کرد: امسال علاوه بر مشارکت خیرین در ساخت فضای آموزشی شاهد گسترش کمک‌های خیرین در بخش تجهیزات و ملزومات تحصیلی و اداری بوده‌ایم که این امر در رفع نیازمندی‌های واحد‌های آموزشی نتایج بسیار موثری دارد.

بیش از 2400 نفر عضو انجمن خیرین مدرسه ساز دزفول هستند و سالیانه کمک‌های خود را در بخش‌های مختلف آموزشی به این انجمن اهدا می‌کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار