تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۸۷۵۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی فولادنوین پس از قهرمانی: حقانیت تیم‌مان را به اثبات رساندیم
سرمربی تیم فوتبال فولادنوین خوزستان پس از قهرمانی تیمش در لیگ دسته یك فوتبال کشور، گفت: می​خواستیم حقانیت فولادنوین در هر دو گروه لیگ دسته یك را به اثبات برسانیم، به همین دلیل بازی با كیفیتی ارائه دادیم.

سیدكورش موسوی پس از پیروزی تیمش مقابل سیاه​جامگان مشهد در فینال لیگ دسته یك کشور، اظهار كرد: این بازی برای ما بسیار مهم بود، چرا كه در فصل گذشته نماینده مشهد در خوزستان نفت مسجدسلیمان را شكست داد و این مساله به ما انگیزه داد تا جام قهرمانی را در استان نگه داریم.

وی ادامه داد: دیروز همچنین تماشاگران در استادیوم حضور پیدا كردند و برای اولین بار حضور این تعداد تماشاگر را تجربه می​كردیم و جا دارد از آن‌ها تشكر كنم، چرا كه به خوبی تیم​مان را مورد حمایت قرار دادند و فرهنگ تماشاگران خوزستانی را به رخ همگان كشیدند.

سرمربی تیم فولاد نوین خوزستان گفت: ما در هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شكر در این بازی بسیار خوب كار كردیم و خدا به ما لطف كرد تا توانستیم قهرمان شویم. ما در این بازی می​خواستیم حقانیت تیم فولادنوین در هر دو گروه لیگ دسته یك را به اثبات برسانیم، به همین دلیل سعی كردیم بازی خوب و با كیفیتی را به نمایش بگذاریم و ثابت كنیم تیم فولادنوین شایسته قهرمانی است.

وی بیان کرد: در زمینه انگیزه بازیكنان ما سعی كردیم بازیکنان را متوجه كنیم كه در خانه، هیچ تیمی ما را شكست نداده است و تاكنون باخت نداشته‌ایم و در این بازی هم باید این‌ گونه باشیم و ركورد نباختن در خانه را حفظ كنیم. خدا را شکر شرمنده مردم نشدیم و هدیه​ای ناقابل را از طرف باشگاه مظلوم فولادنوین به هواداران و مردم خوزستان تقدیم كردیم.

موسوی با بیان این‌كه قرارداد من ساعت هشت شب روز گذشته به پایان رسید، گفت: از این پس هر آن‌چه مدیریت باشگاه تصمیم بگیرد به آن احترام می​گذارم و باید ببینم چه اتفاقی می​افتد. امیدوارم این امتیاز ارزشمند كه زحمات زیادی برای آن كشیده شده است، در استان فوتبال خیز خوزستان باقی بماند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار