تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۸۷۵۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مكوندی: بازی با سپاهان آخرین شانس​مان است
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هم ما و هم بازیكنان​مان می​دانیم كه بازی با سپاهان آخرین شانس​مان است.

بهروز مكوندی اظهاركرد: هنوز از نظر امتیازی برای جنگیدن جهت ماندن در لیگ برتر شانس داریم؛ درست است دو بازی بسیار سخت پیش‌رو داریم ولی بازی با سپاهان مهمترین مسابقه ما است و باید سعی كنیم این بازی را ببریم تا برای ادامه راه و جنگیدن برای بقا، امید داشته باشیم.

وی گفت: سپاهان تیمی است كه تلاش می​كند با كسب حداكثر امتیازها به قهرمانی و سهمیه آسیایی دست پیدا كند. این تیم، نیم‌نگاهی هم به نتایج سایر رقبای خود دارد. من فكر می​كنم سپاهان با تمام قوا می​آید تا شانس خود را از دست ندهد. سپاهان تیم خیلی خوبی است و از بازیكنان و كادرفنی بسیار خوبی بهره می‌برد. این باشگاه سازمان یافته و با برنامه است و سال‌ها توانسته نتایج خیلی خوبی كسب كند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: سعی ما این است كه با ارائه یك بازی خوب، نتیجه​ای به دست آوریم كه به ادامه راه، امید داشته باشیم و شانسی را برای ماندن در لیگ به دست آوریم. اگر به اندازه سر سوزن هم شانس وجود داشته باشد، تمام تلاش​مان را می​كنیم كه آن را از دست ندهیم. به هر حال فوتبال است و كار ما سخت است. اگر بخواهیم باشگاه‌مان را مقابل باشگاه سپاهان قرار دهیم، شاید روی كاغذ شانس كمی برای ما قائل باشند ولی در فوتبال هیچ چیزی دور از دسترس نیست و برای هر چه تلاش​ شود، امكان به دست آوردن آن حتی اگر سخت هم باشد، وجود دارد.

وی بیان‌كرد: هم ما و هم بازیكنان​ می​دانیم كه بازی با سپاهان آخرین شانس​مان است و نباید تحت هیچ شرایطی این شانس را از دست بدهیم و همه بازیكنان تلاش می​كنند تا آن‌چه را که استحقاق آن را دارند به دست آورند. بازیكنان ما می​دانند سقوط تیم به رده پایین​تر، تنها سقوط باشگاه نیست و در واقع ضرر آن به باشگاه و بازیكن به یك اندازه وارد می​شود و در آینده‌ی كاری بازیكنان، مربیان و باشگاه تاثیرگذار است.

مكوندی در پایان درباره غایبان تیمش برابر سپاهان، گفت: امرایی مصدوم است و کرملاچعب نیز قرار است همراه با تیم‌ملی جوانان به خارج از كشور برود و ما این دو بازیكن را برای این بازی در اختیار نداریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار