تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۸۷۵۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمعیت هلال احمر باغملک خبر داد:
امدادرسانی به عشایر آسیب‌دیده طوفان اخیر در باغملک
رئیس جمعیت هلال احمر باغملک از توزیع اقلام مورد نیاز در بین عشایر آسیب دیده از طوفان و تگرگ اخیر در مناطق صعب‌العبور این منطقه خبر داد.

محسن شیخی علیزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بروز وزش باد شدید، طوفان و تگرگ در اواخر هفته گذشته در روستاها و مناطق عشایری باغملک اظهار کرد: پس از اعلام مکرر و تماس‌های تلفنی عشایر مبنی بر خسارت به لوازم زندگی و از بین رفتن امکانات زیستی و معیشتی از جمله چادرهای فصلی و با پیگیری ستاد بحران شهرستان، امدادرسانی توسط یک فروند بالگرد به منطقه صیدون آغاز شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر سه تیم امدادی، فرماندار و بخشدار باغملک نیز در این عملیات حضور داشتند، افزود: مناطق عشایری و صعب العبور سیرک، سرقوچ، پادیونک، گندمکار از جمله مناطق آسیب دیده بودند که به لطف خدا در روز 18 اردیبهشت‌ماه جاری مصادف با روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ امدادرسانی به این مناطق صورت گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر باغملک افزود: در این عملیات امدادی و نجات، اقلام توزیع شده شامل چادر، پتو، موکت، کنسروجات، نان، فانوس، برنج، روغن، پلاستیک پوششی، قند و چای بوده است.

علیزاده در پایان بیان کرد: عملیات به وسیله بالگرد ساعت 15 همان دیروز پایان یافت اما با توجه به وسعت مناطق آسیب دیده، ارزیابی از مناطق به منظور بررسی مشکلات ادامه دارد.
برچسب ها: باغملک
:
:
:
آخرین اخبار