تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۸۷۵۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
طرح بهسازی مناطق شهری اندیمشک آغاز شد
فرماندار اندیمشک گفت: طرح خیابان سازی مناطق شهری اندیمشک با اعتبار ۵ میلیارد ریال آغاز شد.

حمیدرضا گودرزی شامگاه شنبه در بازدید از طرح بهسازی مناطق شهری اندیمشک اظهار داشت: طرح بهسازی مناطق شهری در اندیمشک با اعتبار 5 میلیارد ریال آغاز و منابع مالی این طرح از اعتبارات استانی تأمین شد.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: گسترش ارائه خدمات شهری به مردم شهرستان و رفع نیازمندی‌های شهری اندیمشک در بخش‌های مختلف یکی از عناصر مهم فصل همدلی و هم زبانی است که امیدواریم به عنوان یک محور مهم در منظر عملکرد مسئولان شهری اجرایی شود.

وی گفت: با اجرای طرح خیابان سازی معابر شهری در کوی ولایت علاوه بر اجرای زیر ساخت کانال‌ها و فاضلاب دفع پسماندهای منازل مسکونی و اداری شهرستان در این منطقه زیر سازی و بهسازی معابر شهری و آسفالت این مناطق اجرا می‌شود.

گودرزی بیان کرد: سالهای زیادی از ساخت کوی ولایت اندیمشک می‌گذرد که متاسفانه به دلیل عدم طراحی و پیش بینی خدمات شهری و فقدان منابع مالی تا کنون این بخش شهری از وجود آسفالت شهری محروم بوده است‌.

وی افزود: با اجرای آسفالت منطقه کوی ولایت یکی از نیازمندی‌های مهم شهری در بخش بهسازی معابر شهری رفع می‌شود و درخواست متعدد مردم این مناطق پس از مدت‌ها اجرایی می‌شود.

فرماندار اندیمشک گفت: اجرای این طرح علاوه بر سهولت در رفت و آمد وسایل حمل و نقل عمومی و شخصی سبب توسعه خدمات شهری و افزایش رضایتمندی عمومی در بخش‌های مختلف می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار