تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۸۷۶۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکوندی: با سنگ انداختن به جایی نمی‌رسیم
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت:در نهایت سپاهان به نتیجه ای که می خواست رسید که به آنها تبریک می گویم.

بهروز مکوندی پس از شکست نفت مسجدسلیمان برابر سپاهان اصفهان اظهار کرد: اگر بخواهیم خودمان را با سپاهان مقایسه کنیم قابل مقایسه با تیم خوب سپاهان نیستم و به لحاظ تشکیلاتی و مسائل فنی آنها از ما سرتر بودند و به همین خاطر با برتری در تمام جنبه ها به برد رسیدند.

وی ادامه داد: به آقای فرکی تبریک می گویم و آرزوی بهترین ها را برایش دارم. ما هم اینجا تمام تلاشمان را کردیم و با یک بازی جوانمردانه هر چه در چنته داشتیم به نمایش گذاشتیم اما تیم مقابل قدر بود و نتوانستیم مقابل آنها به برتری برسیم. البته در نیمه دوم صاحب موقعیت هایی شدیم که نتوانستیم استفاده کنیم و در نهایت سپاهان به نتیجه ای که می خواست رسید که به آنها تبریک می گویم.

وی در خصوص اعتراض تماشاگران و سنگ اندازی هایی که شد بیان داشت: ما با سنگ اندازی نمی توانیم مقابل سپاهان به برد برسیم. حق را به کسی نمی دهم که اینگونه به ما اعتراض کند. نفت همین بود. شکست خوردیم چون زورمان به سپاهان نمی رسید. البته من شرمنده هشمهریانم شده است. با نتایجی که گرفتم تا ابد شرمنده آنها هستم اما با سنگ اندازی نمی شود به جایی رسید. بروید بنشینید ببیند چه مشکلاتی داشتیم. مشکلات که با سنگ اندازی رفع نمی شود. خیلی دوست دارم ببینم این تیمی که سقوط کرده مدیران نفت چکار خواهند کرد. آیا برای آینده برنامه ریزی خواهند داشت؟ اگر برنامه ریزی کنند معلوم می شود می خواهند نفت را برگردانند.

به نقل از کاپ، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: آخرین بازی ما هفته آینده است و من تا آن وقت مسئولیت دارم و اجازه بدهید بعد از آن بازی مسئولان نفت چکار خواهند کرد. با سنگ اندازی نمی شود. این شرایط را من امسال بارها تجربه کردم. یک بار سنگ انداختند، یک بار ترقه و یک بار هم گفتند تماشاگرانمان نیایند و آنها محروم شدند چون پول نداشتیم جرایم را بدهیم. برای همین ما را از تماشاگرانمان محروم می کردند. از یک عده که نمی خواستند موفقیت نفت را ببینند هم گلایه دارم. آنها نمی خواستند شهر مسجدسلیمان و فوتبال آن پیشرفت کند و فقط تا توانستند یک ذهنیت منفی در این شهر ایجاد کردند. من همین جا اعلام می کنم باید بنشینیم، فکر کنیم، کمک کنیم و ببینیم چطور می توانیم تیم نفت را به جایگاه های بالا برسانیم. نمی خواهد من بهروز مکوندی را با سنگ بزنید یا جواب بازیکنانم را با فحاشی بدهید. باید کمک کنید شرایطی ایجاد کنید جوانان این شهر بیایند و کمک کنند و این اعتراض ها را شاهد نبوده و پتانسیل خود را برای کمک به تیم بگذاریم.
:
:
:
آخرین اخبار