تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۸۷۶۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ: قلبا دوست دارم لیگ زودتر تمام شود
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: قلبا دوست دارم لیگ برتر هر چه زودتر تمام شود تا نفس راحتی بکشم.

دراگان اسکوچیچ شامگاه امروز پس از تساوی تیمش در برابر پدیده خراسان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در این بازی بسیاری از بازیکنان تاثیرگذار ما به علت مصدومیت و محرومیت حضور نداشتند و مجبور شدیم به بازیکنان جوان خود میدان دهیم هر چند برای پیروزی وارد میدان شده بودیم ولی موفق به کسب پیروزی نشدیم.

وی افزود: قلبا دوست دارم که لیگ برتر باشگاه های کشور هر چه زودتر تمام شود تا نفس راحتی بکشم؛ زیرا در این فصل با مشکلات فراوانی مواجه شدیم که شاید هیچ تیمی نمونه آنها را لمس نکرده بود.

اسکوچیچ تصریح کرد: امروز کیفیت بازی فولاد به گونه ای بود که توانایی پیروز شدن در این میدان نداشت و همه این موارد به علت نبود بازیکنان تاثیر گذارمان مثل چاگو، جماعتی و بدرلو در این بازی پیش آمد.

وی با اشاره به بازی خوب حبیبی ن‌‌ژاد در این دیدار اظهار کرد: فولاد امسال می تواند ادعا کند که این بازیکن را به عنوان یک پدیده به فوتبال ایران معرفی کرده است و در آینده می توان از این بازیکن زیاد شنید.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: به نظر من با نتایجی که امروز حاصل شد، ما دیگر نمی توانیم به کسب قهرمانی و حتی کسب سهمیه حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دل ببندیم به همین دلیل باید زودتر به فکر آینده فولاد خوزستان برای فصل بعد باشیم.

در ادامه رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه های کشور امروز دو تیم فولاد خوزستان و پدیده مشهد در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی کسل کننده به تساوی بدون گل رسید.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار