تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۸۷۶۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خبر داد:
آغاز عملیات احداث مجموعه بزرگ ورزشی در حومه رامهرمز
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات احداث مجموعه بزرگ ورزشی در حومه رامهرمز در آینده نزدیک خبر داد.

شمس‌الله بهمئی امروز اظهار کرد: تلاش‌های پیگیر و مستمری در راستای توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی در سطح شهر و روستاهای رامهرمز که نیاز مبرم مردم به‌ویژه جوانان است انجام داده‌ گرفته است.

وی ادامه داد: در همین راستا زمینی برای پارک ورزشی نفت با تخصیص اعتبار از سوی وزارت نفت در نظر گرفته شده و مطمئنا کمک موثری به افزایش مکان‌های ورزشی شهرستان می‌کند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تملک این زمین که در حومه شهر است به‌زودی عملیات احداث این مجموعه بزرگ ورزشی آغاز می‌شود.

بهمئی افزود: این مجموعه شامل، زمین چمن، سالن‌های ورزشی و سایر امکانات ورزشی است که قابل دسترسی برای روستاهای حومه شهر نیز خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد: مقرر شد با همکاری بنیاد مسکن استان در سال جاری در بخش رودزرد نیز پارک تفریحی احداث شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: به‌ زودی وضعیت مسکن مهر رامهرمز که مدت‌هاست بلاتکلیف مانده و مردم را در رنج و دردسر قرار داده نیز روشن خواهد شد که البته این روند، نیازمند همکاری جدی مسولان استانی و شهرستانی است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار