تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۸۷۶۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تلخی مسکن مهر در کام متقاضیان شهرستان شوش
متقاضیان مسکن مهر در شهرستان شوش با گذشت چند سال از زمان ثبت نام و انتظار به امید خانه دار شدن همچنان در بلاتکلیفی بسر می برند.

از سه هزار واحد مسکن مهر در دست اجرا درشهرستان شوش تاکنون تنها یک هزار و 200 واحد تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است ضمن اینکه تکمیل و واگذاری مابقی واحدها همچنان مبهم است.

چند تن از متقاضیان مسکن مهر در شهرستان شوش از تاخیر چند ساله در واگذاری واحدهای مسکن مهر در این شهرستان گله کرده و خواستار تسریع در تکمیل و واگذاری این واحدها شدند.

فرماندار شوش نیز در جریان دیدار از روند اجرای طرح مسکن مهر این شهرستان ، یکی از علل تکمیل نشدن واحدهای مسکن مهر در زمان مقرر را پرداخت نشدن سهم آورده متقاضیان برشمرد و گفت: این اقدام موجب تاخیر در اجرای برنامه زمان بندی در احداث واحدهای مسکن مهر شده است.

رضا نجاتی در بازدید میدانی از پروژه های مسکن مهر شهرستان شوش که جمعی از مدیران ادارات شهرستان نیز وی را همراهی می کردند به بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی و مشکلات آن پرداخت و تدابیر لازم برای رفع موانع و تسریع در ساخت و ساز واحدها را اتخاذ نمود.

وی با اشاره به پیشرفت برخی از پروژه های مسکن مهر گفت: اعضای تعاونی های مسکن با عدم پرداخت سهم آورده خود برخی از پروژه ها را با کمبود نقدینگی مواجه کرده و موجب تاخیر در برنامه زمانبندی احداث واحدها شده اند.

نجاتی بر تداوم بازدید از روند اجرای طرح مسکن مهر در شهرستان شوش تاکید کرد و گفت: این بازدیدها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت تا مشکلات مردم به حداقل برسد.

فرماندار شهرستان شوش از ادارات خدمات رسان خواست تا عقب ماندگی موجود در زمینه زیر ساخت های شهری در سایت مسکن مهر را جبران نموده و به کارها تسریع بیشتری دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در زیرساخت های مسکن مهر دچار مشکل هستیم انتظار می رود تا شهرداری ، راه و شهرسازی ، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و برق به تعهدات خود دراین رابطه عمل نمایند.

فرماندار شوش با اعلام نارضایتی از وضعیت نامناسب زیر ساخت های مسکن مهر در این شهرستان از دستگاههای ذیربط خواست رفع مشکلات مسکن مهر را در اولویت کاری خود قرار دهند.

نجاتی افزود: طرح مسکن مهر اقدامی شاخص در زمینه ساماندهی وضعیت مسکن در کشور بوده که باید با فراهم کردن زیر ساخت های لازم دغدغه خانوارها را برطرف کرد.

وی واحدهای نیمه ساخت و فقدان زیر ساخت لازم را از مهمترین مشکلات طرح مسکن مهر این شهرستان عنوان کرد و گفت: مصوبات ستاد مسکن مهر باید اجرایی شده و دستگاههای عضو نیز با عمل به تعهدات با تمام ظرفیت برای اتمام این طرح وارد عمل شوند.

فرماندار شوش گفت: نبود آسفالت معابر اصلی و کوچه ها در طرح مسکن مهر شوش موجب شده تا ساکنان این منطقه در فصل تابستان با مشکل گرد و خاک و در فصل بارندگی با آبگرفتگی خیابانها مواجه شوند.

نجاتی بر تشکیل کارگروهی متشکل از ادارات راه و شهرسازی ،تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی دقیق مسایل و مشکلات طرح مسکن مهر این شهرستان در کوتاه ترین زمان تاکید کرد.

از تعداد سه هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت در شهرستان شوش تاکنون یکهزار و 200 واحد تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Finland
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
0
0
سال 1336 وزارت کشور وقت به شهر شوش دانیال امتیاز شهرداری داده شده است . هنوز ما یک ترمینال برون شهری که بخواهیم برای مسافرت به شهرهای دیگر استفاده کنیم نداریم ....تنهابیمارستان شوش سازنده خیر آن خانواده نظام مافی بودند که از ساخت آن 50 سال میگذرد اما همچون یک بیمارستان درجه 3 است که کارش اعزام بیماران به مرکز استان وشهرهای مجاور است .............. شوش به بلندای تاریخ قدمت وسابقه دارد اما همچون روستایی بزرگ است که نام شهرستان برآن نهاده شده .......میدانم پخش نخواهد شد اما خوب است صدا وسیمای خوزستان تشریف بیارند خودشان از نزدیک بامردم مصاحبه کنند ومشکلات رو از نزدیک ببینند نه از م.....مشکلات مسکن هم برسرش....
:
:
:
آخرین اخبار