تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۸۷۷۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محمدیان:
۴۸ واحد راکد صنعتی خوزستان به عرصه تولید بازگشتند
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: با تلاش و پیگیری های صورت گرفته، ۴۸ واحد صنعتی که تا سال گذشته راکد بودند به عرصه تولید بازگشتند.

اخلاق محمدیان اظهار کرد: به منظور افزایش انگیزه در بین سرمایه گذاران برای حضور شهرک های صنعتی استان خوزستان، سال گذشته ۳۰ هکتار فضای سبز در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه آبیاری تمام فضای سبزهای ایجاد شده هم به شکل قطره ای است، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری ۶۰ هکتار دیگر به فضای سبز شهرکهای صنعتی خوزستان افزوده شود.

مدیرعامل شهرکهای صنعتی خوزستان در خصوص وضعیت روشنایی شهرک های صنعتی استان نیز گفت: در یک سال اخیر حدود ۶۰ کیلومتر از خطوط روشنایی تعمیر و راه اندازی شد و با این میزان روشنایی، تقریبا اکثر شهرکهای صنعتی خوزستان روشن هستند.

محمدیان در خصوص سایر زیرساختها هم اظهار کرد: در یک سال اخیر ۱۲ شهرک صنعتی در خوزستان به سیستم مخابراتی تجهیز شدند. هفت شهرک صنعتی گازدار شد و به پنج شهرک صنعتی نیز برق رسید.

وی با اشاره به کاهش اعتبارات در طول سال گذشته گفت: با این حال ۱۰۰ درصد بودجه تخصیص داده شده به شهرکهای صنعتی خوزستان جذب شد.

محمدیان اظهار کرد: در طول یک سال اخیر، ۱۵۵ هکتار زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی خوزستان واگذار شد که رشد خوبی نسبت به سنوات گذشته داشته است.

مدیرعامل شهرکهای صنعتی خوزستان با اشاره به اینکه بدون هیچ محدودیتی، زیرساختها برای واگذاری زمین در شهرکهای صنعتی به متقاضیان فراهم است، بیان کرد: هم اکنون شاهد تحول در شهرکهای صنعتی هستیم و شرایط زیرساختی را به گونه ای فراهم کرده ایم که متقاضیان انگیزه لازم برای سرمایه گذاری را داشته باشند.

محمدیان گفت: هم اکنون ۷۱ شهرک و ناحیه صنعتی در خوزستان فعال است.

وی همچنین گفت: برای نخستین بار، دو ماشین آتش نشانی برای شهرک صنعتی شوشتر و اهواز۳ خریداری شد. امسال نیز در نظر داریم چهار ماشین آتش نشانی دیگر خریداری کنیم. همچنین کار ساخت دو ایستگاه آتش نشانی تکمیل شده و امسال نیز سه ایستگاه آتش نشانی در دست ساخت است.

وی در پایان گفت: با پیگیری های انجام شده، ۴۸ واحد صنعتی که تا سال گذشته راکد بودند به عرصه تولید بازگشتند که این روند برای فعال کردن همه واحدهای تولیدی همچنان ادامه دارد و با پیگیری و تلاش انتظار می رود امسال خبرهای خوش آغاز به کار واحدهای تولیدی استان همچنان ادامه داشته باشد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار