تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۸۷۷۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اجرایی موسسه جهاد نصر کرمان خبر داد:
بهره‌برداری از فاز نخست طرح 28 هزار هکتاری آبیاری زمین‌های کشاورزی رامهرمز
معاون اجرایی موسسه جهاد نصر کرمان، اتمام و بهره‌برداری از فاز نخست طرح 28 هزار هکتاری آبیاری زمین‌های کشاورزی این شهرستان را در سال جاری خبر داد.

حسن علاقه‌بند عصر امروز در جلسه کمیته راهبردی کانال‌های آبرسانی زمین‌های کشاورزی رامهرمز اظهار کرد: تاکنون در اجرای شبکه‌های آبیاری و زهکشی و آبیاری تحت فشار 13 هزار هکتار در این شهرستان کار شده و در فاز دوم نیز 15 هزار هکتار کار خواهد شد.

وی ادامه داد: عمده مشکل ما در ناحیه 3 طرح مذکور است و امیدواریم مسئله تخصیص آب در سایر نواحی نیز با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی حل شود.

معاون اجرایی موسسه جهاد نصر کرمان تصریح کرد: طرح آبرسانی زمین‌های کشاورزی رامهرمز یک طرح  28 هزار هکتاری است که امیدواریم فاز نخست آن تا پایان سال جاری به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: در اراضی منابع ملی هم کار را ادامه داده و با توجه به آبیاری شدن این مناطق در آینده، کاربری آن از مرتع‌داری باید به اراضی حاصلخیز تبدیل شود که از همین حالا باید تکلیف این اراضی مشخص شود.

علاقه‌بند همچنین عنوان کرد: با اجرای این طرح، مردم نیز باید در بهره‌برداری آن با ایجاد تشکل‌های مختلف مشارکت و بتوانند به نحو مطلوب از آب استفاده کنند.

در ادامه این جلسه سید خداکرم میرسالاری مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز نیز پیرامون مشکلات اجرایی طرح و راهکارهای موجود به بحث و تبادل نظر پرداخت و سایر مسئولان مربوطه نیز دیدگاه‌های خود را نیز بیان کردند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین موسوی از رامهرمز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
0
ما که در رامهرمز چیزی نمیبینیم
:
:
:
آخرین اخبار