تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۸۷۷۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه آبادان:
برنامه شب شعر آزادسازی خرمشهر در آبادان برگزار می‌شود
فرمانده سپاه آبادان گفت: مراسم شب شعر با موضوع سوم خرداد، اجرای شب خاطره در برخی از مساجد و خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس به مناسبت آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود.

عادل عساکره اظهار داشت: سوم خرداد یکی از روزهای سرنوشت ساز انقلاب بود چرا که در این روز یکی از شهر‌های مهم کشور از چنگال رژیم بعث رهایی یافت.

فرمانده سپاه ناحیه آبادان افزود: با هدف انتقال ارزشهای ملی و افتخارات دفاع مقدس سپاه ناحیه آبادان به همراه بسیج در این شهر برنامه‌هایی با موضوعات مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری را به مناسبت سوم خرداد تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه آبادان دبیری ستاد بزرگداشت سوم خرداد را بر عهده دارد، عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری مراسم دعای کمیل، مراسم شب شعر با موضوع سوم خرداد، اجرای شب خاطره در برخی از مساجد و خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس از جمله برنامه‌های ما در این ستاد است.

دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد با اشاره به برگزاری صبح‌گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، اظهار کرد: این مراسم صبح روز دوم خردادماه در محل سپاه ناحیه آبادان برگزار می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های ورزشی نیز برای این ایام در نظر گرفته شده که در این باره می‌توان به مسابقات مینی فوتبال، والیبال و طناب کشی اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه آبادان بیان کرد: به مناسبت سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر برنامه‌های فرهنگی مانند انتشار نشریاتی با همین موضوع انجام می‌شود.

عساکره اظهار داشت: درباره فضاسازی ادارات و شهر نیز با ادارات مربوطه و شهرداری هماهنگی‌های لازم انجام شده تا در این ایام بتوانند فضایی مناسب با این موضوع ایجاد کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار